ik heb na mijn ei nu 3 weken heel veel pijn aan mijn borsten, en dat maakt my chagarijnig, mijn nod is pas op 27 juni. wat kan dat zijn ben ik zwanger? en ik heb ook opgezette buik. test gedaan is negtief.
Tja pijn aan je borsten zegt helaas niet zoveel. Ik heb na mn ei altijd gevoelige en gezwollen borsten.. Maar als ik t goed lees heb je je ei drie week geleden gehad? Dan zou je toch al wel overtijd zijn? De normale lf is 14 dagen kan natuurlijk langer zijn maar drie week na ei zou je nod toch al geweest zijn? Tja en natuurlijk kan t zijn dat je zwanger bent maar alleen een positieve test kan dat uitwijzen
ik weet het niet meer , maar ik ben 27 mei ongesteld geworden, en 7 mei had ik last van mijn borsten, die irriteert me heel erg, rond 25 juni of 26 moet ik ongesteld worden.
Ok.. Uitgaande van je nod zit je nog ongeveer een week voor nod dus. Dus ik denk dat je pijnlijke borsten zijn begonnen voor je ei, dat kan soms. Gebruik je geen ovu testen of temperaturen? Want dan is miss beetje lastig zeggen wanneer je ei precies was. Hoop voor je dat t toch een goed teken mag zijn en je rond nod toch nog een mooie test in handen hebt