Pijnelijke onderrug

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Linka76, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zo ver, maar waarom heb ik pijnelijke onderrug en bij billen vooral als ik ga bukken of mijn benen gebruik dat het zo zeer doen, ene dag doet dat geen pijn andere dag wel, ook als ik ga liggen en wilde omdraaien dan doet hartstikke pijn, lopen gaat niet zo moeizaam....

Ik dacht misschien dat ik door de rug ben gegaan toen ik ging plafond en muren schilderen bij mijn zus terwijl ik nog niet wist dat ik zwanger was, savonds kreeg ik dat pas.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook ontzettend last van m'n onderrug. Van buikpijn trouwens ook. Ik hoop maar dat het er allemaal bij hoort. Van de vorige zwangerschap kan ik me dit eigenlijk niet herinneren. Volgens mij had ik toen tot de 7e week nergens last van, daarna was ik voornamelijk misselijk.

3. Niet meer actief

Wil jullie niet down maken, maar krijg je nog meer last van, ik heb ook bijna elke dag gigantische pijn aan me rug.

Warme douche helpt, bij mij tenminste

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook al vanaf 4 en en halve week zwanger rugpijnen. Ben vandaag bij de HA geweest en ga nu manuele therapie krijgen voor oefeningen en ondersteuning.

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb ook last van mijn onderrug, valt nog wel mee maar als ik wat huishouden heb gedaan, dan knalt het erdoor hoor, effe lekker relaxen op de bank of idd een warme douche helpt goed ;)

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ow dat had ik ook de eerset 2 weken nu gaat het weer wat beter had het ook vooral in me billen zitten.

Zou zeggen doe het wat rustig aan doe ik ook en als ik het voel aankomen ga ik gewoon ff op de bank liggen.

Deel Deze Pagina