Ik hoor iedereen maar over pijnlijke borsten in de zwangerschap en dat ze groter worden en zo maar ik heb daar dus helemaal geen last van. Soms ga ik me hierdoor wel eens wat zorgen maken. Heeft iedereen hier nou last van of hoeft het niet? xxx
Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap. En nu voed ik ook al bijna 5 maanden pijnloos. Wees er blij mee. En geen zorgen he .
Ik heb er ook geen last van totaal niet heerlijk... misschien komt het nog wel maar vindt het goed zo... Heb gister het hartje van me kindje zien kloppen en alles zag er goed uit... Dus idd je hoeft je geen zorgen te maken als je er geen last van hebt...
Kan heel goed hoor! Je hoeft zeker niet alle klachten die bekend staan bij een zwangerschap te hebben. Gelukkig maar!
Heb er ook geen last van hoor, nog steeds niet! Zijn in de eerste 12 weken wel wat gevoeliger geweest maar dat is alles, zijn ook niet groter of wat.... Vind het niet zo heel erg... zijn niet uitgerekt nu..
Het hoeft zoals gezegd echt niet. Hier de eerste zwangerschap totaal geen last gehad van mn borsten. Deze zwangerschap heb ik een paar weken geleden wel echt pijn gehad als ik ging voeden of ging kolven. Maar dat was meer de tepels dan mn borsten. Verder deze zwangerschap geen last van mn borsten.
Hoi hoi, Hier ook geen last van borsten. Soms voel ik wel pijnlijke steekjes maar ze zijn nog net zo klein als voor de zwangerschap. Vind dat wel lekker eigenlijk, je hoort inderdaad van die verhalen dat ze twee cuppen bij groeien, dat heb ik allemaal niet.
Das lekker zeg! Komt dat doordat je geen last had van je borsten tijdens de zwangerschap? Staat dat met elkaar in verband dat je weet?
woww wou dat ik er geen last van had pfff vind zere borsten niks hoor wees blij dat jullie daar geen last van hebben als ik de hond uit moet laten denk ik al auw auw met die kou buiten en je tepels worden hard auw auw auw geniet er lekker van zolang het duurd liefs ancie
Ik heb er alleen 's nachts last van. Ik word dan wakker en binnen in voelen mijn borsten keihard! Geloof me niet fijn Ook de plek rond mijn tepels word als maar groter. Ik heb nu 4 mensen (samen met mijzelf ) in mijn vrienden/kennissen kring die in verwachting zijn en ik ben de enige met deze klachten. Zegt dus helemaal niks. Don't worry!
Nee hoor, dit staat niet met elkaar in verband. Het kan zijn dat jij ook gewoon pijnloos voed straks! Voeden hoort namelijk geen pijn te doen, doet het dat wel, dan zou ik als ik jou was zo snel mogelijk een lk inschakelen, en mee laten kijken, met het aanleggen, het drinken en de zuigtechniek van de kleine !
Mijn eerste zwangerschap (die goed ging) heb ik gruwelijk last gehad van mijn borsten. Nu niet. Een ook dit gaat goed! Het verschilt per persoon en per zwangerschap! Niet te veel zorgen maken meis! Groetjes, Red