Sanne is morgen 1 maandje oud en doet het over het algemeen goed, maar soms is ze heel onrustig 's nachts. afgelopen nacht ook weer. Elke keer wakker en huilen, kreunen, overstrekken etc. Als ik haar uit haar wiegje haalde, werd ze over het algemeen rustig en viel ze (bijna) in slaap op mijn buik, maar zodra ik haar weer in haar wiegje legde, begon het weer. Gelukkig is dit niet elke nacht, maar toch. Dit gebeurd overdag soms ook, maar in haar wipstoeltje is ze dan vaak wel rustig. Zijn dit 'gewoon' krampjes, wat kan ik hier tegen doen?
het zouden krampjes kunnen zijn, mijn zoontje had hier de eerste weken ook erg last van, wat bij ons geholpen heeft is sab-simplex,en de difrax fles,
THANK GOD ! Ik ben dus niet de enige 8) ik heb precies het zelfde probleem ! Alleen is het hier dus elke nacht.. zodra hij in z'n wieg ligt , zet hij het op een huilen. Wij hebben Cinababy druppels van vsm geprobeerd (helaas zonder resultaat) en ABC dophilus poeder (van het Reformhuis) maar dit helpt ook niet. Ik zit ook hele nachten wakker , vanacht was het weer eens 2:45 Sneu he.. die arme ukkies hebben zoveel pijn Het enige advies wat ik je kan geven is troosten , lekker bij je nemen , wiegen , zingen mischien ? Het komt uiteindelijk allemaal goed ! (is mij verteld ) Suc6 en hou me op de hoogte !
nou hier ook zo n last van die rot krampjes zeg......poeh zielig vind ik het! en idd op je buik vallen ze in slaap...uren zelfs maar owee je wil hem in bed leggen ofzo dan is het huilen aan een stuk. vind het erg vermoeiend!!! hebben infacol gehad, scheen eerst te helpen maar uiteindelijk niet. nu hebben wij sinds gister die druppels van vsm maar tot nu nog geen resultaat. dus ik zal het hier in de gaten houden....als er iemand een echt goed middel of wat dan ook weet?????????????????????
Hier (in Peru) gebben we Gaseovet (Simeticona) gehad. Helpt soms, maar niet altijd (vannacht dus niet). Nu ligt ze wel lekker te slapen. Het is vooral snachts!!
Finn had ook erge krampjes, en wij hebben Infacol gebruikt, werkte hier (vooral aan het begin) erg goed