Heeft iemand hier ervaring met de runderrookworst van de jumbo? Ikhad het bij ons avondeten gedaan, maar zowel ik als 2 van mn gasten vonden hem een erg sterke citroensmaak hebben. Ik vraag me nu af of dit normaal is of niet. Met andere kip en runderrookworsten herken ik dit niet
We doen normaal nooit boodschappen bij de jumbo. Tijdje terug daar een keer geweest, ook rookworst gehaald en die vonden wij idd ook naar citroen smaken...
Gatver, unox en ah en jumbo worsten, geef mij maar de rookworsten van de slager, of de gelderse rookworst bij de appie, maar die fijn gemalen dingen, zo smakeloos, ook die van de hema horen niet bij stamppot, alleen op een koude zaterdag als ik trek heb een halve worst.
Maar bedoel je dan die in een zakje net als unox of die van de slagersafdeling? Die laatste hebben wij gehad en die smaakte goed.
Fijn, dan zijn de worsten dus altijd vies en niet nu net een foutproductie ofzo. Wij halen de worsten meestal bij de turkse winkel, maar dat is kip en die is zo vreselijk fijngemaald dat er haast geen structuur meer aan het vlees zit. Hema heeft volgdens mij geen runderrookworsten meer, althans hier niet. Volgende keer toch maar unox meenemen.