heel vaak bruin bloed verliezen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by debora21, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

Ik kom m'n vraag ook maar hier stellen.

Ik ben op 8-8 voor het eerst een beetje bruin bloed verloren, tijdens het poepen. Dus ik dacht dat het daar van was. Op 9-8 weer bloed verloren. Op 10-8 m'n vk gebeld die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat dat vaker voor kwam. op 12-8 's ochtends en 's avonds bruin bloed verloren, op 14-8, 17-8,18-8 ook. Vk weer gebeld en ik kan pas volgende week woensdag een echo laten maken. Dan ben 8 weken en konden ze meer zien.
    Gisteravond ging ik voor de laatste keer plassen voor het naar bed gaan en bij het afvegen zat het hele papiertje onder het bruin bloed. Vanochtend verloor ik tijdens het plassen allemaal "vezeltjes" en bij het afvegen zat weer het papiertje onder het bruin bloed. Even later voelde ik iets lopen en weer bruin bloed. Nu weet ik dat bruin duid op oud en ik heb ook geen krampen ofzo maar ik maak me toch veel zorgen. Het wordt steeds meer...

Heb ook al naar een andere vk gebeld die zelf de echo's maakt maar ook zij ze me laten wachten...

Wat kan dit zijn? steeds gesprongen adertjes lijkt me toch wel een beetje vaak!!

Ik heb de hoop al opgegeven en verwacht een mk of woensdag een missed abortion... Voel me ook niet echt serieus genomen door m'n vk

Nou alvast heel erg bedankt!!

groetjes,
    Debora

2. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh en nog even een aanvulling:
    ik verlies ook helemaal geen gewone afscheiding meer, terwijl bij Finn dat heel erg was.
    Ook was ik een paar dagen voor m'n NOD misselijk, dat erna weg trok en ben ik sinds gisteren dus wel misselijk. Dat vond ik toch wel vreemd.

Share This Page