Pijnlijk eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madeliefste, 2 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

    Madeliefste Actief lid

    20 feb 2020
    178
    188
    43
    Hallo,

    Ik heb een aantal dagen voor mijn eisprong komt veel last van lage rugpijn en lage buikpijn (darmkrampen en steken). Is het normaal om hier wel 3 a 4 dagen last van te hebben voor de eisprong?
    Ik dacht dat ovulatiepijn hooguit een aantal uur duurde?
     
    Roxy1994 vindt dit leuk.
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nee hoor dit is niet vreemd. Vele waaronder ikzelf hebben dit.
    De ene cyclus wat meer dan de andere. Is het groeien van een folikel (ei) wat je voelt.
    Hier soms zo erg dat elke stap pijnlijk Is in mij onderbuik. Links of rechts naar net waar het eitje groeit die maand.
     
    Amys01 vindt dit leuk.
  3. Amys01

    Amys01 Actief lid

    17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Toevallig heb ik dit vorige maand voor de eerste keer gehad en precies zoals Paula omschrijft!

    Ik heb 1 hele dag pijn gehad bij het lopen, links onderin.
     
  4. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik heb hier ook een dag of 4/5 last van. En de dag voor mn eisprong als hij rechts komt ga ik door de grond. Dacht vorige keer echt dat ik een blindedarm ontsteking kreeg ofzo! Dacht echt als dit ng lang aanhoudt ga ik naar het ziekenhuis! Zo veel pijn. Kon niet meer normaal lopen of zitten. Links is dit minder maar heb dus wel altijd heel veel pijn. Als mn ei rechte komt. Komt de pijn zelfs tot mn zij.
     
  5. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Ja ik had dit ook altijd helaas.
    Volgens de gyn kon het komen omdat mijn linker eierstok niet op de gebruikelijke plek lag?
    Toen ik zwanger wilde worden, ging ik tarwekiem en teunisbloemolie slikken en had helemaal geen pijnlijke eisprong en pms klachten.
    Ga ik dus weer slikken als ik weer een pijnlijke eisprong heb!
     

Deel Deze Pagina