Het vorige topic is gesloten zag ik. En aangezien er al een Sint cadeau topic is en er misschien al wat gekocht gaat worden voor de feestdagen hier een nieuw topic. En ik vind het ook heerlijk vermaak om te kijken wat andere gekocht hebben
Bekijk bijlage 592460 Echt exorbitant maar dit is mijn laatste aankoop. Echt helemaal voor mij ❤️ Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een auto . Het is trouweren een Cooper S
Ik heb deze van de week binnengekregen (geen zin om er een foto van te maken, ze staan boven): https://www.amazon.fr/gp/product/B0792J2Y5M/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&th=1&psc=1 Edit: toen ik ze kocht waren ze ongeveer de helft van de aangegeven prijs En ze zitten lekkerder dan pantoffels...
Laarsjes voor mn meisje. Helaas toch te klein dus ze moeten weer terug...Hopen dat er nog ergens in een andere winkel een maatje groter hebben.
Dit pak van Disana voor de jongste, maar de kleur is wel heel anders vind ik dus ik twijfel of ik hem probeer te ruilen...
Andere dochter ook, maar deze vond ik iets minder leuk . Haar smaak, haar voeten en zij is er erg blij mee.