heel veel plassen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lunaatje, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hallo,ik ben hier nieuw,ben vanessa 25 jaar,en ben van januari 2006 gestopt met de pil,wil dolgraag een kindje

de laatste tijd heb ik veel intiem contact gehad met men vriend en sinsdien last van veel plassen,en als ik moet gaan is het echt wel dringend ,kan het niet echt ophouden dan,en als ik gedaan heb geeft dit een raar gevoel

kan dit een symptoom zijn of eigelijk niet?
    is het gewoon een vaginale infectie?
    heb dit nu toch al een goede 2 weken ongeveer

groetjes

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Kan een symptoon zijn ja
    Waneer was je voor het laatst ongesteld?

jessica

3. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    wel kunt ge da geloven da ik da niet weet,ik houd het ook niet echt bij,eigelijk zou ik dat wel moeten doen he

maar ze zeggen dat als je er teveel mee bezig bent dat het dan echt nie lukt,en echt op de vruchtbare dag wachtten,wat als je dan geen zin hebt...

dus da is de reden waarom ik het niet weet

4. Niet meer actief

Hoi dan zou ik maa reens een testje wagen, wie weet. Het is wel een symptoom ja. Succes jennie72

5. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ja denk je dat

het jeukt soms ook een beetje daar beneden,hihi

maar voor de test ga ik toch nog even wachten,want soms voel ik precies in men buik dak ongesteld ga worden,en meestal voel ik da een week op voorhand,dus als ik ze tegen kerstmis nog niet heb dan ga ik toch maar eens testen

6. Niet meer actief

Hoi kan een verschijnsel zijn maar hoeft niet. Misschien een blaasontsteking? sorry zei het verkeerd gister. Het kan maar ben geen HA natuurlijk. Misschien even langs hem gaan?
    jennie72

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey lunaatje,

Ook ik moet sinds een paar weken heel vaak plassen en dan vooral s avonds als ik op bed lig, ik kan er niet van slapen; gek word ik er van. Blaasontsteking kunnen ze niet ontdekken in mijn urine. Ik heb twee weken geleden getest, maar was negatief. Ook in urine bij HA. Geen bloedtest gehad ofzo.
    Ik ga toch vandaag nog een poging wagen.
    Verder heb ik last van mijn borsten, al vier weken af en toe en voel me soms misselijk. Maar omdat er ook griep heerst wijt ik het daar maar aan.
    Volgende week donderdag heb ik pas mijn NOD. Mijn laatste ongi was al heel kort en weinig bloedverlies.
    Maar ik ben nu twee maanden gestopt met de pil dus daar kan het ook aan liggen?
    Ook ben ik erg moe.
    Allemaal symptomen die erop kunnen wijzen dat ik zwanger ben maar ik weet het niet hoor. Ga er niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen.
    Dat zeg ik nu wel stoer maar toch denk ik er wel steeds aan.
    Succes met testen.

X Nikkie

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Als mijn vele plassen wel een symptoom van zwangerschap is: Na hoeveel weken gaat dit over? Ik weet dat het aan het einde van de zwangerschap weer erger word door de baby die dan op je blaas drukt.
    In het begin zijn het je hormonen.
    Maar tot hoeveel weken heb je hier last van?
    Ik heb nu steeds een zeurende pijn in mijn onderbuik. Mijn eisprong was afgelopen weekend als het goed is.
    Moet volgende week ongi worden (hoop het niet natuurlijk!). Of het komt heel vroeg. Heb ook pijn in mijn onderrug.
    Heel spannend allemaal.
    Probeer me er niet zoveel op te richten maar elke dag denk je er wel aan. En nu op dit forum helemaal :D Ik zei wel we hebben geen haast en dat is ook niet zo. Maar stiekem ga je er wel op hopen.
    Wat duurt het dan ineens lang allemaal.

X Nikkie

Deel Deze Pagina