Pijnlijk gevoel in mijn onderbuik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Abigail, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Momenteel ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb afgelopen woensdag mijn echo al gehad en alles zag er goed uit. (augustus miskraam gehad). Nou heb ik weinig last van zwangerschapsverschijnselen dan alleen wat gespannen en gevoelige borsten en af en toe wat moe. Vanaf het weekend echter heb ik een drukkend/pijnlijk gevoel op de plek waar ongeveer mijn baarmoeder moet zitten, dit is gekomen nadat we zaterdag gevreeen hebben, wat overigens ook even pijnlijk was. Wat is dit het voelt alsof iets niet goed zit met mijn baarmoeder of kan het zijn dat er met het vrijen iets te hard tegen aan gestoten is :oops: en dat ik er nu last van heb of zijn dit verschijnselen van een blaasonsteking. Ik ga wel gewoon naar het toilet.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Abigail,

aan geslachtsgemeenschap kun je inderdaad wel eens een beurs gevoel houden. Dit duurt vaak maar een tot een paar dagen. Kan helemaal geen kwaad, maar je kunt de volgende keer misschien eens een ander standje proberen. Wellicht heb je er dan minder last van. En een drukkend gevoel waar je baarmoeder zit kan ook wel kloppen. Door de groei van je baarmoeder en de verschuiving van je darmen en je blaas zit het daarbinnen snel vol voor je idee. Wanneer je pijn hebt bij het plassen of je twijfelt, kun je voor de zekerheid altijd even je urine bij de huisarts laten controleren.

Groetjes Brigitte

Share This Page