Ik ben misselijk

Discussion in 'Gezondheid' started by fatiha, Jun 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fatiha

fatiha Actief lid

Hoi allemaal
    Ik ben misselijk .
    ALs ik iets eet kots ik het meteen uit :-#
    Ik krijg steeds honger
    Weet iemand ik moet doen tegen misselijkheid ?
    En weet iemand wat ik moet eten ?
    Ik lus alleen pizza's uit de winkel
    Ik word midden in de nacht wakker door de honger
    IK haat mijn koelkast als ik er in kijk word ik al misselijk :evil:

Liefs fatiha

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

heel herkenbaar mij is gezegt gewoon eten wat je binnen houd.want anders word het moeilijker.probeer aub wel wel genoeg te drinken voor kom uitdroging

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bij mij hielpen die granules van VSM puur mama erg goed. Moet je even bij de etos vragen, daar hebben ze ze wel.

4. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Ik herken het nog heel goed, heel vervelend.

Wat bij mij hielp was vaak een sultana of liga oid te kregen, een droog koekje. Verder inderdaad goed blijven drinken.

Het gaat over, maar het is wel heel vervelend en duurde mij te lang. Ik was bang dat het ook niet goed was voor de kleine uk als ik zo weinig at en veel moest overgeven, maar dit schijnt niet zo te zijn. Hij of zij neemt toch wel wat nodig is........

Maar als het te erg wordt en je kunt echt lang niks binnenhouden zou ik even langs de huisarts gaan.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ben dus langs de huisarts gegaan omdat ik ook maar bleef kotsen (en die bemoeials om me heen maar roepen dat het normaal was, uhu!). Ik had niet veel later moeten komen, want begon al uit te drogen en was echt hondsberoerd. Heb medicatie gekregen (emesafene) maar daar werd ik serieus stoned van. Toch moest ik kiezen: of emesafene slikken en nog maar 3 keer per dag kotsen (en dus thuis blijven ipv ziekenhuis) of dus misselijk zijn en misschien opgenomen worden ivm uitdroging. Ik denk dat je de keuze snel kan maken als het erg genoeg is...

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ach, ik vond het ziekenhuis echt heeeeerlijk. Het was echt heel fijn om vocht toegediend te krijgen en te worden gedwongen om de hele dag niets te doen. Zodoende knapte ik toch weer een beetje op. Maar goed, uitdroging is verder wel echt vreselijk want je gaat je er echt heel beroerd door voelen.

Bij mij helpt helaas niet zoveel. Ik neem nu op advies van iemand anders iedere dag een paar dropjes om mijn bloeddruk toch tijdelijk ietsje hoger te krijgen. Die van mij is namelijk nogal laag en ik denk zelf dat dit de misselijkheid alleen maar erger maakt. Verder let ik er niet meer zo op of ik gezond eet of niet: alles waar ik zin in heb gaat er in bij mij om toch maar een beetje te eten. Ik ben echt graatmager op moment :(

7. Female

Female Niet meer actief

Heb het al vaker gezegd, maar gember helpt heel goed tegen misselijkheid. Is een ouderwets middel.

8. Hoi,

Ik heb in de eerste weken ook ontzettend last van misselijkheid gehad. Alles kwam er inderdaad weer uit. Ik heb van mijn huisarts toen cyclizine HCG 100 mg zetpillen gekregen. Dat hielp ontzettend goed. Je wordt er wel een beetje suf van, maar je kunt op een normale manier de dag doorkomen. Ik zou het zeker proberen.

groetjes priscilla

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoe moet je dat eten dan? Ik vind gember echt ontzettend smerig en laat ik nou juist van smerige dingen over mijn nek gaan :)

10. Female

Female Niet meer actief

@ Vlinder; ff doorbijten ;)
    Bij mij hielp het echt goed. Daarna helemaal geen last meer van misselijkheid dus dat is even iets smerigs eten wel waard.
    Ik deed gewoon van die bolletjes stemgember, 1 bolletje in hele dunne plakjes op brood met kaas. Of het kan door de yoghurt.
    Je hebt ook gemberpoeder (toko).
    Kun je ook in een gerecht verwerken. of af en toe ff een lik uit de pot met je vinger ;)

11. StinkySocks

May 16, 2007
    95
    0
    0
    Ik heb in die periode pompoen soep gegeten :)
    Liters
    Het is de moeite waard ...... ja dat dacht ik maar
    Ik kon me vent niet eens ruiken en ik alles kwam retour.
    Voor hem minder .... in voor en tegen spoed hé.
    of niet natuurlijk haha

12. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Je kunt gember in tabletten kopen bij een natuurwinkel of drogist.

13. shanice81

shanice81 Actief lid

May 15, 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    wat mij heel goed heeft geholpen is s'morgens een beschuitje eten als je net wakker bent en dan liggend,.dus niet gaan zitten of opstaan want dan is het al telaat.
    Mijn vriend maakt elke morgen ontbijtje voor mij en ik was echt hevig misselijk heel de dag door,.nu heb ik dat niet meer,.maar kan alleen sávonds heel weinig eten zit snel vol na 2 happen al,.

Wens je veel suc6!
    liefs shanice

14. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    Ik ben ook ontzettend misselijkmaar gek genoeg geef ik niet veel over. Door de misselijkheid blijf ik in bed.

Share This Page