vreemde bloedingen ondanks pil

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ior, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Hallo,
    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Begin nu best een beetje ongerust te raken.
    3 maart 2015 zijn wij opnieuw papa en mama geworden.
    Redelijk snel begon mijn menstruatie weer. En ben toen ook weer met de pil begonnen (de goedkopere versie van mycrogynon) 30mg. Na 1 strip kreeg ik een hevige bloeding in de stopweek, dus dat ging allemaal goed. Sindsdien begint het. Ik heb vaak tussenbloedingen. Dus pil verhoging. De mycrogynon50. De tussenbloedingen werden minder (hevig). Ik kreeg nu last van contactbloedingen erbij. Na een paar x was dat weer over en nu heb ik af en toe roze slijm. En bij de afgelopen strip begon ik op zondag te bloeden, terwijl ik nog 3 pillen te gaan had. En ook nu is dit weer her geval. Vandaag weer begonnen.
    Afgelopen vrijdag zou ik de uitslag krijgen van het uitstrijkje, maar die konden ze niet beoordelen. Die moet opnieuw.
    Is er iemand die enig idee heeft wat dit is? En wat kan ik er aan doen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ior,

onrustig voor je zeg. Ik heb niet gelijk een hapklaar antwoord voor je. Er zijn vrouwen die altijd wel tussentijdse bloedingen hebben. We noemen dat spotting. Het hoeft echt niets vreemds te zijn, maar inderdaad goed dat ze een uitstrijkje geprobeerd hebben. Gaan ze die nog over doen?
    Misschien dat je baarmoedermond wat gevoeliger is geworden na de bevalling waardoor er eerder vaatjes knappen zoals bv bij gemeenschap.

Groetjes Brigitte

3. Ior

Ior Niet meer actief

Dank voor je antwoord.. ik heb gisteren eindelijk de uitslag gekregen. Uitstrijkje is goed. Gelukkig. Alleen nu de laatste 2 weken dus constant bloedingen. Niet veel, het is roze slijm of bruin slijm. Maandag heb ik weer telefonisch contact om het verder uit te zoeken. Het is niet echt fijn

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Nee, dat snap ik, sterkte. Brigitte

Deel Deze Pagina