pijnlijk gevoelige tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacqueline1983, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    verzorgende in verzorgingshuis
    sint philipsland
    Hoi,

ik heb nu sinds 2 dagen erg pijnlijke gevoelige tepels, ik heb vorige week nog getest en deze was negatief!! :evil:
    Ik ben ook al 25 dagen overtijd, maar ik heb dit nog nooit gehad? ook niet als ik ongi moest worden.
    Weten jullie wat dit is?? :(

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    het kan een symptoom zijn
    heb het zelf gelukkig niet
    ik zou voor de zekerheid nog even testen

3. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    sint philipsland
    hoi summer,
    ik heb getest met cb, en die zijn toch wel betrouwbaar , ik denk niet dat ik nu wel ineens positief test/
    Of zou dat wel kunnen?

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je een week geleden getest heb, kan het zo zijn dat je nu wel positief test. Tenslotte kan het zo zijn dat je een langere cyclus had dan nonrmaal en je dus nog niet lang genoeg zwanger was.

5. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    sint philipsland
    Ja maar ik ben al 25 dagen ovetijd en ik ben nog maar net gestopt met de pil nu 2maanden en ik heb mijn 1e echte ongi zonder de pil nog niet gehad, dus kan ik dan na 25 dagen wel positief testen???

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toen ik net gestopt was met de pil had ik het ook erg, maar meestal rond mijn eisprong. Misschien komt je cyclus nu pas echt op gang?

7. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    sint philipsland
    ja daar dacht ik ook al aan, miss wordt ik wel ongi nu!!!!
    ik hoop het wel want dan kan ik verder in ronde 2 :)

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb dat ook heel erg. Hartstikke pijnlijke en gevoelige tepels. Verschrikkelijk.
    Ik ben ook pas gestopt met de pil...

9. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik heb ook hele pijnlijke tepels, het kan dus een symptoom zijn, maar alleen een test kan je vertellen of het echt zo is.......... succes!!!!!

10. ik had dat ook ik ben vanaf 21mei gestopt en dezelfde klachten net als jou,ik ben na 32dgn 25juni echt ongie geworden ook maar 3dgn,ik had vrijdags de 23getest negatief,en ja zondags word ik ongie...dus je kan ook nog ff wacten met testen na de 30dgn

succes met testen en de rest

groetjes krulliewullie

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb het nu idd ook...nog 8 dagen wachten en dan kan ik je zeggen of het een teken is geweest... ;)

12. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Enige tijd geleden was ik al op dit forum omdat ik dacht zwanger te zijn. Dit bleek echter niet het geval. Na vele ziekenhuisonderzoeken blijk ik mogelijk oververmoeid door stress etc te zijn geweest en had ik tepeluitvloed en gezwollen borsten etc omdat ik erge mastopathie blijk te hebben.
    Nu ben ik echter terug op het forum, omdat ik sinds gisteren enorme pijnlijke tepels heb. Ik heb gezocht of dit ook een symptoom van de mastopathie kan zijn, maar kan hier niets over vinden. En het zijn ook beide tepels. Wanneer ik ze aanraak doen ze echt pijn. Niet zomaar gevoelig, maar echt pijnlijk.
    Kan ik zwanger zijn?????????????????????????????????????????????????
    Ik moet deze week ongesteld worden. Kan de exacte dag nooit precies zeggen, dat wisselt steeds een beetje. Maar meestal heb ik een wat langere cyclus en dan zou ik eind van de week ongesteld moeten worden.

13. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Oh ja, en verder had ik ongeveer anderhalve week geleden nog iets vreemds; ik had een soort beginnende ongesteldheid. Ik had een ruime dag steds wat dikke bruinige vloed en dat terwijl ik in het geheel nog niet ongesteld moest worden. Daarna hield het ook direct weer op. Wat kan dit geweest zijn??

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja meis....het zou een innesteling geweest kunnen zijn...maar ik wil je geen valse hoop geven. Je zult het toch gewoon af moeten wachten...
    Ik ben ook aan het wachten, en heb precies zulke zere tepels als jij...dus ik ben ook benieuwd... ;)

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook eentje met tepelpijn!
    maja hoort er voor mij bij!
    veel suc6 met testen...
    oja en ik was 8 dgn over tijd en toen ik
    de eertse dag overtijd teste was het negatief en na een week positief!

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb vooral last van jeukende tepels. Maar ben ook 2 maanden geleden gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest

17. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Nou, de tepelpijn is nog steeds aanwezig. Ook moet ik veel plassen en heb ik zin in veel zoetigheid. Maar ik ben er niet meer zo van overtuigd dat ik zwanger ben als de vorige keer, want toen heb ik me behoorlijk gek laten maken en bleek ik toch niet zwanger te zijn. Ik had toen echter van allerlei verschijnselen maar geen pijn aan mijn tepels! Wat ik nu dus wel heb. Toch ben ik er onbewust steeds wel mee bezig en blijf ik lezen op deze site of ik dingen herken in jullie verhalen.
    We wachten het maar weer af...

Deel Deze Pagina