Hoi allemaal, Ik ben nu 10 weken zwanger en afgelopen maandag weer een goede echo gehad. Alleen nu lag ik net even op bed omdat ik echt te moe was, maar kreeg ineens heftige stekende zeurende pijn en weet zeker dat het mijn baarmoeder is want het is een pijn die je herkent van het begin van je weeën of toen ik net was gecurriteerd toen er nog wat restjes zaten na de geboorte van onze vlinder dochter. Ik heb gelukkig geen bloedverlies maar zeer deed het wel.... Ik ben maar even gaan douchen en toen zakte het na een kwartiertje pas af Maar om nu weer de vk te gaan bellen zonder verder bloedverlies vind ik ook weer te ver gaan.... Is dit herkenbaar?
Ja, had ik ook afentoe rond die periode. Fikse steken kunnen het zijn ik vond het ook altijd best eng. En nu nog heeeel zelden heb ik het wel eens, denk dat dit gewoon het groeien is. Hier gaat alles prima in ieder geval, denk bij jou ook hoor.
Ik heb de eerste 13 weken elke dag ondragelijke buikpijn gehad, alsof het weeen waren. Ze hebben zelf een echo gemaakt of het bbm was. Komt goed