Waarom is vloeien terug?

Discussion in 'Na de bevalling' started by rjdn12, May 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Hoi allemaal,

2 mei ben ik mama geworden van een prachtige dochter. Na de bevalling ben ik heel veel bloed verloren en daarom nu een beetje panisch voor bloedverlies. Nu heb ik tot een week na de bevalling heel weinig gevloeit zelfs 2 dagen helemaal niet.maar sinds vandaag is het vloeien helemaal terug. Ik weet dat ik niet mag klagen omdat het wel erg snel gestopt was, maar hoe komt het dat het terug komt? Ik neem aan dat dit normaal is en ik me geen zorgen hoef te maken?

Groetjes, RjDn

2. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ja heel normaal en dit kan nog wel 6 TOT 8 weken aanhouden dat jet op en af gaat met het vloeien. T is natuurlijk nog maar pas geleden! Nog gefeliciteerd trouwens!

3. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ben je vandaag meer in de weer geweest? Door meer te bewegen gaat het bloeden ook weer harder.

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog erg moe en slap dus beweeg bijna niet, daar kan het dan ook niet aan liggen.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik had het ook, 2x. Mijn baarmoeder zat ook nog redelijk hoog. Na ongeveer 8-9 dagen werd het vloeien even een paar dagen erger, en daarna was mijn baarmoeder wel laag. Er zat gewoon nog wat rommel in, dat iets vertraagd losliet..

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als.je actiever wordt ga je weer meer vloeien...was.bij mij ook
    geen paniek heel normaal....kan nog wel even duren
    ik heb uiteindelijk maar 4 weken gevloeid

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Mijn baarmoeder zit al weer onder mijn schaambot.. Zou het kunnen dat die weer omhoog komt? Zo stom gister de laatste dag kz gehad, niks aan de hand en dan nu zo onzeker!

8. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Daar hoef je niet onzeker over te zijn t is heel normaal dat het vloeien op en af gaat. Als je echt heel veel bloedige verliest kun je de ha bellen hoor maar t hoorde er gewoon bij.

Share This Page