De derde slapeloze nacht :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Sylvia29, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Mensen mensen....nu is het al drie dagen aan het afkoelen hier, en al drie nachten komen ik en mijn vriend gewoon niet aan slapen toe.

En niet met een leuke reden :D

De hele nacht door woelen en draaien, en als ik me dan maar weer kreunend overeind hijs om naar de plee te gaan zit mijn vriend ook rechtop: Wasser? Gaat die? Moeten we naar het ziekenhuis?

Nee hoor, alleen naar de plee en dat kan ik wel alleen :D

Maar ok...doodmoe word ik er van, ik ben overdag ook niet moe, voer weinig uit en dat scheelt natuurlijk ook wel, maar ik wil graag sávonds wel moe zijn en slapen.
    Nou wordt je natuurlijk niet moe van niets doen, maar ik mag niets anders....
    Maar mijn vriend werkt wel gewoon de hele dag, en gisteren ook nog het 1 en ander in huis gedaan dus komt goed zou je denken, maar het lukt gewoon niet.

We liggen elkaar nu al drie nachten in stilte aan te staren en te duimen dat we in slaap vallen.

Meer mensen hier of zijn dit ook gewoon normale naar het eind toe zenuwen waardoor we wakker blijven?

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb er ook wel last van alleen dan om een andere reden ...

Maar ik denk dat het idd ook wel bij jullie om de zenuwen kan zijn en denk ook toch wel door de warmte ...

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb er ook last van.....

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Probeer eens lekker in bed een boek te lezen als je niet kan slapen, in plaats van maar te blijven woelen. Werkt bij mij altijd prima!

Of een beker warme (anijs)melk, werkt hier ook goed..

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ken het... moet alleen vaak het bed ook uit om naar de wc te gaan en ook manlief schrikt dan wakker van 'wat is er? voel je je niet lekker?'
    nee met zo'n volle blaas en schoppen er tegen voel je je niet lekker inderdaad hahaha.

6. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb er ook last van, vooral door de hitte in huis....Je bent onwijs moe maar hierdoor val je niet in slaap, je plakt gewoon aan de lakens en dat is niet zo fijn.

Als ik dan eindelijk slaap wordt ik rond 2 a 4 uur wakker omdat ik naar de wc moet....:$

7. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

neem een spannend boek mee naar bed zou ik zeggen, of een heel saai boek dan vallen de ogen zo dicht... ik kn wel zeggen ik kan het me voorstellen, maarja dat kan ik eigenlijk niet, maar met die warmte wordt het er niet beter op, misschien een ventilator op de slaapkamer dat het koeler wordt, misschien dat dat helpt...

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

toen ik het begin las dacht ik die is ver in de zwangerschap haha daar had ik gelijk in. Weet niet of het daar aan ligt maar ik had het ook in dit weer toen ik aan het einde zat. Woelen, draaien niet mijn draai kunnen vinden.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik slaap als een roosje.

Waarom? Lekker de ventilator op me gericht. Ik heb het er zelfs bijna koud van.

Dus mijn tip: zet lekker de ven op je ( ik hoop dat het je helpt)

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zou bij jou zomaar aan je zw kunnen liggen, sliep opt eind ook maar 2-3 uur per nacht en je vriend tja die heeft misschien de zenuwen en is nu dus extra alert omdat het bijna zover is.

Vervelend meid. Hopelijk slaap je aankomende nacht wel weer een beetje.

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Tsja ik heb de wind al op me staan, krijg zelfs kippenvel hihi, maar de bovenkant van mijn lijf is dan lekker koel, en de onderkant plakt aan het laken vast :(

Smorgens weet je niet wat je ziet, mijn kant van het bed is echt aan alle kanten overhoop gehaald, lakens los, dekbed uit de overtrek, kussens liggen overal behalve onder mijn hoofd.
    Dus ik slaap wel kleine stukjes, en in die kleine stukjes maak ik een oorlogsgebied van mijn bedje.

Boek lezen heb ik gedaan, vriendlief kan niet slapen als mijn lichtje aanstaat en ik heb na een uur of 4 a 5 het boek uit.
    Of het nou een thriller, een lach of een drama boek is...ik ben echt klaar wakker en blijf lezen.
    Iemand nog een tip voor een heel saai boek? :D

Ik ben ook overdag (nu dus) echt niet moe....ik ben wel gewend altijd bezig te zijn, kan het zijn dat door de verplichte rust ik nu gewoon niet moe (genoeg) meer wordt om in slaap te vallen?

Deel Deze Pagina