Pijnlijk piemeltje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Druif78, May 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Even een update.
    Wat ik al dacht, klopte: het voorhuidje zat niet meer verkleefd, maar was wel vernauwd aan de voorkant. Toch smeren met een hormoonzalf om de huid dunner te maken. Echt 3x per dag en blijven oefenen. Na 4-6 weken zou 6 van de 10 gevallen beter moeten zijn. En anders wordt ie besneden. Dat 4 weken smeren vind ik wel acceptabel en denk dat we dat moeten proberen. Besnijden kan daarna altijd nog, indien nodig.

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Als ik die optie had gehad had ik het ook geprobeerd hoor! Dus vind het super dat je die poging doet. En echt ik hoop dat het helpt!!

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dank je! Ja, natuurlijk geef ik het een kans! Weet ook niet of ze, indien nodig, snel overgaan op besnijden hoor, of dat ze zo nog wat jaar willen wachten? Enerzijds denk ik van niet, ivm mogelijk terugkeren van infecties, anderzijds: zolang het goed gaat...??

4. Wij kwamen er bij ons zoontje met 3jr ongeveer ook achter dat hij een heel nauw voorhuidje had en plaste ook echt een ballonnetje. Daarom naar de huisarts geweest en idd met een hormoon crème aan de slag gegaan. Het is er wel beter van geworden! Hij kan nu weer normaal plassen en nu met 4 jr is er zelfs al een stukje van het topje zichtbaar. Met douchen zorg ik altijd even dat we met de douchestraal de boel onder het velletje ook even schoon spuiten.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Wat goed om te horen! Hoe lang heb je moeten smeren voor dit resultaat?
    Hier heeft hij gelukkig geen moeite met plassen gehad ( sproeien of een ballonnetje oid)

Share This Page