Ik moet dit even kwijt. Nu in combi met mijn zwangerschap echt overdreven over de rooie gedaan (huilend) Wij zaten vanmorgen "lekker" aan het ontbijt. Iedereen al een afbak broodje op uit de oven. Zaten in de schaal. Man had het allemaal klaar gemaakt. Pakt mijn man een broodje en kijkt verschrikt en roept "Gatver wat is dit joh".... Zie de foto's.... Ik denk op mijn broodje niets gezien te hebben. Maar bij tienerzoon zaten ze er ook op en die had al 3 kwart op. Ging over mijn nek. Zo ontzettend goor. De winkel met de grote J krijgt hier wel een "vriendelijk" bericht over. Ik hoop echt, dat mocht ik zo'n broodje toch op hebben, het geen kwaad kan voor de zwangerschap of voor de kinderen.
Ow ieeewww. Op de foto leek het in mijn ogen meer haver of iets anders wat niet goed verwerkt was waarvan het brood wordt gemaakt. Maar maden snap dat je daar van over de ziek bent.
Ach schijnt best gezond te zijn, heel eiwitrijk. Overigens kan het eten van deze gebakken delicatesse geen kwaad voor zowel jou als de kinderen. Alhoewel ik het mij voor kan stellen dat je per direct last hebt van zwangerschapsmisselijkheid.
Ja de wc was even mijn beste vriend. Heb mijn portie eiwitten dan wel gehad voor de komende 9 maanden.... ieuwll... zoon begon gewoon vreselijk te lachen om mijn drama terwijl hij 100% wat eiwitjes heeft gegeten
Daar hoef je niet zwanger voor te zijn, hoor! Ik heb straks een babyshower maar sla de broodjes wel over....
Gatver ik hoef ff niet te eten straks ik zou eerder de fabrikant een mailtje sturen trouwens, inclusief foto's.
Het is maar goed dat mijn afbakbroodje net op is. Gelukkig niet van de gele winkel Lijkt wel geraspte kaas. Dat je man niks gemerkt had toen hij dat broodje vast had.. brrr
Nou dat was ook het eerste wat ik boos riep... "hoe kan je dat nou gemist hebben!! Hoe dan?!" Die schrok meer van mijn reactie dan van de maden geloof ik.