Ik heb eergisteren Dettol gekocht in de veronderstelling dat je dat bij het schoonmaken kunt gebruiken. Bijv. speelgoed. Maar nu lees ik op het flesje dat het voor wonden e.d. is. : En ik altijd maar denken dat het een goed schoonmaakmiddel is? En als dit wel kan, wie weet hoeveel ik dan moet hebben op een emmer water? Groetjes, Hanna76
dettol is een ontsmettingsmiddel en dus ook geschikt om mee schoon te maken. Wij maken al sinds jaar en dag de hondenkennels er mee schoon! Gewoon lekker mee schoonmaken, ruikt heerlijk
gewoon lekker mee schoonmaken, we hebben ook dettol handenzeep. i.v.m. een zieke kater. gewoon een scheutje in een emmer. je merkt zelf wel of het sterk genoeg is. heb nu trouwens ook een fles neofresh is ook erg lekker dat is ook desinfecterent officeel voor dierenkennels enz. daar gebruik ik het ook voor en is een 1 liter fles voor 6 euro,(kan nog goedkoper zie ik nu )dettol kost meestal ruim 20 euro voor 1 liter
Ik gooi ook gewoon altijd detol in mn schoonmaakwater. @mini83: kan je die neofresh gewoon in de winkel kopen?
Wij gebruiken Dettol voornamelijk als we pups hebben. Voor het schoonmaken en ontsmetten van de werpkist en tevens voor het dweilen van de vloer (in de periode van pups)
Wij maken ook altijd schoon met dettol op mn werk. Werk op een dagbesteding in de gehandicaptenzorg dus lekker de lokalen stoelen tafels soppen!
Waar koop je dettol? Kan het nergens meer vinden en de kraamverzorgster gebruikte dit voor het schoonmaken van badkamer en toilet. Wil het nu weer in huis halen.
Ik gebruik hier ook altijd Dettol.... Ik haal het bij de drogisterij... Maar je kan het ook krijgen bij de Kruidvat en de Trekpleister... En ik las hier dus ook op de markt... En dan is het goedkoper... Ik heb het als schoonmaakmiddel... en als handzeep Misschien is het ook wel te koop via internet
Dettol kan zowel voor gewone schoonmaak als voor de huid gebruikt worden. Het hangt er volgens mij vanaf in welke concentratie je het verdunt. Maar het staat ook keurig op de verpakking beschreven. Ik heb het ook altijd in huis en haal het bij de Etos.
Gebruiken jullie het gewoon in een emmer water zonder ander middel bijv. ajax. Ik maak graag schoon met ajax en wil er graag een scheutje dettol bij doen. Of moet ik dettol alleen met water gebruiken?