angelsound

Discussion in 'Zwangerschap' started by greetie, Sep 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    heeft iemand ervaring met de angelsound??
    Het lijkt me leuk het hartje te horen kloppen, maar denk dat je je ook ongerust maakt, als je het hartje is niet hoort, als de baby zich fout legt, en ge niks kunt horen.
    Ik zou het graag kopen, maar hoor eerst liever naar jullie meningen!
    liefs

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wij hebben het bij de 1e ook gekocht en het was echt super!!!
    Vooral omdat dat toch ook een stukje onzekerheid wegneemt, zeker als je al 3 mk hebt gehad.

nu bij de 2e hebben we er geen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het absoluut niet mis, ik voel hem/haar echt super duidelijk bewegen.

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    ik heb er egt heel wat aan gehad.. zeker tot de 25e week ofzo.. als ik ongerust was ging ik ff luisteren en dan voelde ik me weer goed.. heb t hartje altijd kunnen vinden gelukkig!
    Nu heb ik m niet meer nodig omdat de kleine volop in actie is hahah..

4. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Het is een heel leuk ding, maar zoals je zelf zegt wanneer je het hartje niet direct hoort schiten heel wat vrouwen in paniek hierdoor. Ook is het niet aan te raden om dit dagelijks te gebruiken, er komen telkens toch een aantal stralingen vrij bij het gebruik die toch niet zo goed zijn voor je babytje. Een aantal keer gebuiken kan geen kwaad maar het word toch afgeraden om dit teveel te gebruiken.

liefs

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi
    het is nog helemaal niet zeker of het schade aanricht of er stralingen uitkomt ik heb ergens gelezen dat het iet kwaat kon.

ik heb het ook aan mijn verloskundige gevraagt en die zegt ook van het kan geen kwaat iedereen zegt steedt iets anders die dingen zijn door een medisch bedrijf gemaakt ik denk dat die echt wel weten wat ze doen anders mogen ze echt niet verkocht worden en als ze stralingen of schade zouden kunnen aanbrengen waarom worden ze dan nog verkocht.

ik vind het eigenlijk heel moeilijk omdat je niet meer weet wat je nu moet geloven.

ik heb er veel aan ik gebruik hem om de dag heel eventjes.

kwam er maar duidelijkheid over want nu zijn de meeste er niet zeker van ook de verloskundige van deze site niet het is niet bewezen

meiden raken hierdoor erg in de onzekerheid van wel of niet schadelijk.

wilde het even kwijt.

gr jojo29

6. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

Mar 20, 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi,

Ik heb er ook eentje via internet besteld, de goedkoopste, was 35 euro en een gratis fles gel erbij. Heb hem nu 2x gebruikt en het hartje kunnen vinden en goed kunnen horen. Ik vind het een geweldig apparaat, maar omdat de meningen over het gebruik ervan elkaar zo tegenspreken gebruik ik hem maar 2x per week.

Ik ben er blij mee en vind het een fijn idee dat ik het hartje van mijn kleintje kan horen!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Lijkt mij ook wel leuk, maar ben bang dat ik ik de stress schiet als ik het een keer niet kan vinden :( Hier dus nog twijfeling of we er een gaan aanschaffen :)

@stralingen; röntgenfoto's geven straling en echo's hebben geluidsgolven ;) Heeft met de toonhoogte van de geluidsgolven te maken waardoor het 'slecht' zou zijn iedere dag te luisteren :)

8. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

Jan 22, 2009
    588
    183
    43
    Female
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik heb de Angelsound ook sinds dat ik 8 weken zwanger ben. En ik moet zeggen dat ik prima tevreden ben. Ik weet dat onze knul heel veel beweegt en dat het soms moeilijk is om het hartje te vinden, in het begin werd ik daar onzeker van, daarom luister ik nu ongeveer 1x in de week rond een uur of 22.00 dan is hij wat rustiger.. Maar het is zo mooi om te horen, je hoort ook echt het klotsen van het vruchtwater en belletjes..

9. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Dit vond ik......

Het gebruik van de AngelSounds Doppler tijdens de zwangerschap is zeer veilig.

Het geluid wordt geregistreerd door een ultragevoelige contactmicrofoon en de AngelSounds zendt dan ook geen golven uit.

Het AngelSounds Doppler apparaatje gebruikt ook geen gevaarlijke spanningen (9 volt batterij die meegeleverd wordt) en produceert geen stralingen. Dus kan je het toestel zo vaak gebruiken als je zelf wilt.

Je kan je dus geen enkele zorgen maken om naar de geluidjes van je ongeboren baby te luisteren !

Het AngelSounds Doppler toestelletje is niet gemaakt voor medische doeleinden, maar is wel gemaakt door een medisch bedrijf.

Keurmerk !
    Dit AngelSounds product heeft een CE keurmerk.
    Het is volkomen veilig en geschikt voor de zwangere vrouw. De AngelSounds Doppler, mag dan ook in heel Europa verkocht worden.

gr jojo29

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou er ook wel een willen hebben maar is er misschien iemand die hem tweede hands van de hand wil doen vind ze voor mijn buget toch wat te prijzig. dus als iemand er een over heeft of wil verkopen ik hoor het graag. Groetjes Patricia

11. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de vele reacties... denk toch maar dat ik het eens opzoek op het internet, en er dan eentje ga besellen...

liefs

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Na mijn berichje net dacht ik he kijk even op marktplaat en ja wel vond er een voor 20 euro bedankt voor het lezen en bedankt voor de geen die me een aanbieding deed

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik weet niet of ik hem moet aan of afraden.. zit nu in de fase dat ik weet dat het te vroeg is om iets te horen.. maar er zijn genoeg meiden die wel al een hartje horen.. Ik heb het geprobeerd maar vind helemaal niks.. Het maakt me nog ongeruster als ik was.. Ik heb hem nu ook in de kast gelegd en wil hem voorlopig ook echt niet meer proberen.. Vraag me trouwens wel af hoe duidelijk de meiden het hartje horen met 9 weken.. misschien ben ik op zoek naar het verkeerde of gebruik ik hem verkeerd.. Ik lees iig vaak dat je heel laag en vaak in de lies iets hoort.. Nou ja succes iig en hopelijk ook veel plezier! :)

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

Jul 10, 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik heb vandaag mijn angelsound ontvangen, besteld via Vosshop Online. Super snel geleverd! Met doppler gel er gratis bij.
    Heb het net uitgeprobeerd......en ja hoor.....onder in, net boven de linkerlies, het hartje gehoord!!!!
    Super uitvinding! Geeft mij wel een gerust gevoel! Ben er echt blij en vind het voor iedereen een aanrader!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik heb hem nu sins de 15de week en eerst hoorde ik het hartje heel laag maar nu zit het al onder me navel haha dat gaat zo hart. Hoor het beebje ook schoppen en je hoort idd het vruchtwater klotsen

16. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb er 1tje heel erg leuk is het!
    maja nu ben ik zover in me zwangerschap dat ik hem niet meer nodig heb!
    weet niet waar je woont.anders kan je hem ophallen voor 15 euro.

17. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Mij heeft het heeeeeel erg geholpen dat ik dat ding toen heb gekocht! Ik had m al met 7 weken besteld, maar er was iets mis mee dus uitendelijk had ik pas een goede met 14 weken. Ik gebruikte m toen ongeveer 2 keer per week en dat stelde me dan juist gerust. Ik was heel bang voor een mk en als ik dan twijfelde dan luisterde ik even. Kon het hartje vanaf de eerste keer meteen vinden en dat bleef zo. Sinds 17 weken voel ik de kleine al, dus toen ging ik minder luisteren en in de laatste 8 weken heb ik nog maar 2 keer geluisterd. De ene keer was het omdat ik gevallen was en me zorgen maakte en de andere keer omdat ie rustiger was. Het heeft me echt juist geholpen dat ik dan zn hartje weer hoorde!

Share This Page