Hoi dames , zoals je kan zien ben ik een week geleden bevallen wat ik heel raar vind.. Ik heb geen eetlust meer is dit normaal? kan het misschien door de keizersnee komen? Hoop dat iemand me antw kan geven groetjes
Hoi Celia, Ik heb dus precies hetzelfde. Maar mijn zoontje is nu bijna 5 weken. Ik heb bijna geen eetlust. Ik eet soms omdat ik denk, ohja ik moet ook wat eten. Het is wel iets beter geworden maar nog steeds heb ik weinig eetlust. Ik heb ook een keizersnede gehad maar of het daar aan ligt weet ik niet.
nou meiden, hier had ik ook erg last van. Begin nu pas weer echt honger en eetlust te krijgen en ook weer echt vreetzin..hihi..(lekkere dingen). Maar mijn zoontje is ondertussen 3.5 maand en nu heb ik het pas weer... dus zal bij jullie ook wel terug komen. volgens mij doen dat de hormonen... groetjes rensje
ik heb dat ook heeel erg gehad, zat 4 maanden na de bevalling onder mijn gewicht van voor mn zwangerschap! maar het komt weer goed. sam is nu 7 maandjes en het begint pas nu weer een beetje op gang te komen bij me. Ben ook bij de huisarts geweest, en die zei dat het door het ontzwangeren komt, aangezien al mijn bloedwaardes normaal waren. ik kon ook zo een dag niks eten, had nergens zin in, zelfs niet in patat. moest mezelf echt dwingen. Je lijf moet gewoon zoveel verwerken. het kom allemaal weer goed!!!! liefs Muis
ik ben nu 9 maanden verder, maar ik heb het nog steeds. Een tijdje is het terug geweest, maar nu weer weg
Ik heb het ook gehad. Eten stond me zelfs tegen. Maar let op: Je moet echt wel eten, want je hebt die energie nodig! Helemaal als je bv geeft. Ik weet niet of dat het geval is..
Hoi, dus ik ben niet de enige Ik werk echt eten na binnen met moeite en echt heel weing. Vind het niet erg zo ben ik hoop ik sneller op gewicht Ik geef geen borstvoeding gelukkig alleen heb ik wel me energie nodig merk ik ben echt kapot,misschien ook dat het pas 8 dagen is dat ik ben bevallen ben nog herstellende vn een keizersnede ook.
Bij mij begon het ongeveer 5 dagen na de bevalling en het heeft ongeveer 5 dagen geduurd. Ik kreeg brood ook niet weg en kon alleen bouillon verdragen. Zelfs gewone cup-a-soup was te gevuld en moest eerst door een zeef! Verder was het trouwens ook iedere dag om een uur of 5 weer over, en ik had gelukkig wel altijd zin in het avondeten.
Hoi,, Ik had de eerste tijd na de keizersnee ook geen trek. Heeft +/-2weken geduurd, dat het echt ook niet smaakte. Inmiddels is de trek terug, maar kan makkelijk nog een hele dag niet eten. Soms denk ik oja, ik moet nog eten, en dan is het al rond 15.00 bv. Heeft denk ik toch iets met de ks te maken. Groetjes!