stinkende afscheiding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door boterhammetje, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterhammetje

28 dec 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mensen

Ik ben nu 8 weken geleden bevallen. En in het begin meurde het tussen mn benen maar dat was normaal. Nu is dat nog steeds! Ik ben wel geheeld nu zeg maar, en voel me goed, maar verlies nog emmers vol (gele!!) afscheiding, en het stinkt dus nog steeds. Mijn vriend en ik willen erg graag een keer weer vrijen, maar omdat het zo‘n vieze geur verspreid vind ik dat zelf gewoon niet fijn. Is dit normaal?? En gaat dit nog over??

groetjes!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Volgens mij niet. Afscheiding hoort helder te zijn en niet te stinken. Zou langs huisarts of vk gaan. (Weet niet meer bij wie je dan langs moet gaan want ik heb dit niet gehad na de bevalling)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb zo'n 6 weken gevloeid na de bevalling, toen ook een tijdje afscheiding en werd daarna direct 2 weken ongesteld. Ik kan me herinneren dat ik me heel lang onfris heb gevoeld iig maar die afscheiding stonk niet.

Misschien kun je idd even de ha of vk bellen. Ik zou eerst de vk bellen die verteld dan wel of je de ha moet hebben.

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou het inerdaad even nalaten kijken want die gele stinkende afscheiding kan ook pus zijn van een ontsteking..

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik weet niet meer precies wat voor kleur het had, maar ik kan me wel herinneren dat ik het ook een tijdje vond stinken! Toen het echte vloeien was opgehouden bleef er nog heel lang wat troep komen, een beetje als afscheiding vermengd met wondvocht ofzo. En dat rook dus echt niet fris! Ik heb het in de gaten gehouden, katoenen ondergoed gedragen en me steeds goed gewassen. En ineens was het over, en rook alles weer normaal. Maar dat heeft wel een tijdje geduurd....

6. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad, leek op een vislucht. Is vanzelf over gegaan. De afscheiding herken ik trouwens niet.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat was hier precies zo, de wond was een beetje gaan ontsteken en moest dus elke keer als ik naar de wc was geweest douchen en afspoelen en schoon ondergoed aan.
    Na verloop van tijd is het over gegaan, heeft wel een tijd geduurd dat wel.

8. boterhammetje

28 dec 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, fijn dat meer mensen dit herkennen :) begon mij al zorgen te maken. Dan wachten we nog ff af maar gaat t echt niet beter bel ik de gynaecoloog eventjes op. Wie weet!

xx

Deel Deze Pagina