vraagje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mamavd, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ben nu 11 dagen geleden bevallen dmv een keizersnee en ik geef flesvoeding maar na dag 5 kreeg ik stuwing (zo heet dat toch?) alleen vanaf gister komt er ineens vocht(melk?) uit mijn tepels, is dat normaal?

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Jeps dat is je borstvoeding die opstart.
    Totaal normaal.
    Mijn schoonzus wilde totaal niet aan de bv en die kreeg pilletjes om de melkaanmaak te stoppen.

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    das normaal ;)
    het beste kun je een te kleine bh aantrekken, dat verminderd de 'pijn' en je kunt zoogcompressen kopen ;) bij mj hebben de borsten 9dgn gelekt na de stuwing.. als het goed is heb je vandaag je topdag mbt stuwing, morgen is het bijna weg :)

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had het ook. Amai wat deed dat zeer. Ook melk gelekt. Het trekt weer weg hoor.

5. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    Bedankt voor de andwoorden:) k dacht dat je dat dan meteen zou krijgen en niet 11 dagen later..

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb het ook gehad en met een strakke bh en een figuur corrigeerend topje knel je de boel mooi af en is het ook zo over.
    Ik heb het maar 5 dagen gehad maar sliep ook met de te strakke bh.

7. Miesemauw

Miesemauw Lid

19 jan 2011
    53
    0
    0
    noord brabant
    Ik geef ook flesvoeding. Manlief werd door de kraam naar supie gestuurd om witte kool te halen. Door de bladeren te kneuzen (dan komt er sap vrij) en in je bh te stoppen schijn je de stuwing te stoppen.
    Wij dachten dat wij weer zo´n biologische geitenwollensokken heks als kraam hadden, maar het schijnt een echt ´oma´s middeltje te zijn, en te werken.
    Ik heb ze nog niet nodig gehad.
    Oja, en alleen witte kool, niet bloem-, rode-, spits- of gesneden kool.
    Succes

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    klopt! Werkte hier super!! haha
    net als muntthee erbij drinken, er zit een stofje in wat het verminderd.
    Ik was ineens 3 cupmaten groter, het was een lelijke borstvergroting..
    Ook zakjes vullen met koude jam en dan erop leggen hielp erg goed, waren zelf gemaakte koelcompressen hihi.

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik wilde borstvoeding geven en had vier dagen na mijn keizersnede pas melk, na elke 3 uur aanleggen of kolven. Kan wat langer duren omdat je lichaam eerst een beetje van de ks moet herstellen.

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    tegen de pijn, appelstroop in diepvrieszakje doen en bevriezen. Dit blijft namelijk soepel als het bevroren is, dus perfect om je borsten te vormen.

Deel Deze Pagina