Ik weet niet of je me kan helpen met mijn vraag. Er is bij mij pcos geconstateerd. Ik heb ben niet begonnen met een hormoonbehandeling, omdat mijn bmi te hoog is. Wel bezig met afvallen, maar dat gaat helaas niet zo snel. Nu heb ik sinds een paar dagen pijnlijke borsten en ben ik moe en met vlagen misselijk. Ik heb niet de hele dag last. Mijn borsten begonnen in de avond en nu ook af en toe s' middags. Ik heb eind van de dag een zw test gedaan met een kleine beetje urine. Daar zaten wel witte vlokken in. Test was negatief.. Mijn vraag is of deze klachten kunnen komen door de pcos? Of dat dit ook een teken lan zijn van zwangerschap. En dat ik misschien over een paar dagen weer een testje moet doen. Misschien net ochtendurine?
Hallo, Blijven de klachten is het altijd goed om een test te doen maar dan wel met ochtendurine. De symptomen die je hebt staan niet bekend als symptomen die bij PCO horen. Kan ten gevolge van een zwangerschap zijn, maar kan ook gewoon door hormonen komen. Groetjes Ineke