Pijnlijk stuitje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mammietammie, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Twee weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ze is uiteindelijk met de vacuümpomp gehaald omdat ze niet wilde zakken met persen. Ik was hierdoor bont en blauw van onderen en heb de eerste week niet kunnen zitten en nauwelijks kunnen lopen. Dit gaat nu al wat beter gelukkig. Alleen heb ik nog steeds erg last van mijn stuitje en het lijkt alsof dit ook niet afneemt. Ik voel een bijna constante pijnlijke druk en als ik opsta of als ik achterover geleund zit dan voel ik erge steken in mijn stuitje. Herkent iemand dit en is het normaal? Moet ik gewoon geduld hebben, afwachten en wordt het minder of moet ik hier nu al iets mee doen?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jeetje heftig! Kan me zo voorstellen dat je stuitje gekneusd is! ( kan trouwens lang duren) , maar misschien even contact nemen met de fysio? Die kan het goed beoordelen.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Heb je een epidurale gekregen? Dat kan die pijn namelijk veroorzaken. Dat had ik ook. Ook met de zuignap maar eerst epidurale gekregen. Volgens mijn gyn kwam deze pijn door de prik.

4. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik had dit ook na mijn bevalling zelfs tijdens mijn bevalling deed me stuitje al zeer bij mij bleek dit van mijn bekken af te komen ben er helaas nooit meer vanaf gekomen want me stuitje blijkt nu scheef te staan fysio heeft wel wat geholpen maar nu ben ik weer zwanger en heb ik er weer last van nu al tijdens de zwangerschap

5. Pisam

Pisam Niet meer actief

Hier ook gehad, pijnlijk stuitje en linkerheup. Na vier maanden nog niets verminderd, toen vond ik het wel welletjes. Naar de osteopaat geweest, alles bleek scheef te staan, na twee behandelingen was ik weer zo fit als een hoentje. ;)

Deel Deze Pagina