Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by linnie88, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    Hoi allemaal,

Ik ben even de kluts kwijt..

ongeveer 9 jaar heb ik de pil geslikt. Ik was daarvoor onregelmatig ongesteld.

Op 10 juni ben ik gestopt met de pil omdat we voor ons eerste wondertje willen gaan.
    Op 14 juni werd ik netjes ongesteld.

15 juli ben ik wederom ongesteld geworden. Mooie cyclus van +- 31 dagen. Dus ik dacht die houdt ik aan met de berekening voor mijn vruchtbare dagen (is ook maar een schatting wat die calculators op internet aangeven natuurlijk)

Echter op 31 juli tot 2 augustus had ik 's ochtends bij toilet bezoek met het afvegen een hele kleine lichte bloeding, zomaar een paar druppeltjes. Opnieuw een berekening gedaan, dan zou ik een cyclus van 23 dagen gehad hebben en zou dit de innesteling kunnen zijn? (of achteraf de eisprong??)

Wel had ik vanaf toen geen eetlust meer, moe, stemmingswisselingen, rommelende darmen en van die plopjes in mijn buik, met vlagen misselijkheid, dingen ruiken die anderen mensen niet roken, zoals vleeslucht, daar misselijk van worden, duizeligheid..

Vrijdag 16 aug, was mijn NOD. Test gedaan en een tuurstreepje.
    's avonds bloedverlies. Ik dacht dat mijn menstruatie dan toch doorbrak. Maar deze heeft maar 2 dagen geduurd en stopte zo goed als gister avond/vanochtend.
    Het gekke is, ik heb geen krampen gehad (wat ik normaal wel heb), geen vreetbuien van te voren (wat ik normaal wel heb).

Zou dit nog van het ontpillen kunnen zijn, houdt mijn lichaam mij zo voor de gek? Nog meer meiden met soortgelijke situatie/ervaring??

Groetjes,
    Linda

2. Troelie

Troelie Bekend lid

Jun 21, 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik neem aan dat je gister of vanochtend nog wel een zwangerschapstest gedaan hebt nadat je de 16e een tuurstreepje hebt gehad?!

3. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Even testen idd, kan oud innestelingsbloed zijn geweest!

4. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    Test negatief, dan zullen mijn 'kwaaltjes' nog wel vh ontpillen zijn? Heb er nog steeds last van.

5. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou ook een vroege miskraam geweest kunnen zijn. Ik heb meestal een cyclus tussen de 30 en 35 dagen. 2 maanden geleden ineens precies 28 dagen zonder kramp, vreetbuien e.d. na een paar dagen was het over. Moest een paar dagen later bij de huisarts zijn (voor iets anders) maar vertelde het wel even. Hij zei dat het een menstruatie kon zijn maar eerder dacht aan een vroeg afgebroken zwangerschap. Wat het ook geweest was, ik kon daar nooit achterkomen. Hopelijk is het bij jou toch een zwangerschap!

6. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    @memarley ja je lichaam is soms zo verwarrend. Maar wat jij omschrijft had ik ook geen kramp ed. bij mijn laatste ongi van afgelopen vrijdag, tot zondag. Maar toen was het ergste al voorbij. En maandag nog een beetje bloedverlies, helderrood.

En vanmorgen, donderdag, nog wat bruinverlies?? Ik snap er niks van. Waarschijnlijk dan toch een VMK ??
    Ik denk dat ik zondag nogmaals even test. En als ik volgende week er nog last van heb maar naar de HA.

Share This Page