N.a.v deze topic even een berichtje... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18222. Ben net bij de HA geweest...het volgende is het geval het vocht wat uit de tepels komt is inderdaad melkvocht mijn borsten zijn gespannen en groter..aangezien ik toch een bloeding heb gehad afgelopen week willen ze met een test wachten tot mijn volgende menstruatie (ik zou kunnen testen op 1 Okt). Ik ben wel anders dan anders,en dat zijn toch tekenen van hormonen. Ook heb ik toch wat symptonen die KUNNEN lijken op een zwangerschap....Ik heb ook nogal wat problemen gehad met mijn cyclus dit was de eerste bloeding waar 28 dagen tussen zat vanaf de laatste (menstruatie) bloeding. Ik heb wel gezegd dat ik niet lang geduld heb en ik DENK dat ik eind van de week toch ga testen. Het kan toch ook zijn dat het een innestelingsbloeding was??? (stom heb ik niet eens even gevraagd ](*,) ) Liefs
Ja inderdaad.....de dokter wou toch in eerste instantie uitgaan van een menstruatie bloeding. Mijn dokter is overigens niet zo snel hoor met beslissingen nemen enzo...
Ik zou eind deze week toch even zelf een test er tegenaan gooien. Anders zit je nu tot 1 oktober te stressen en als je zwanger bent is dat absoluut niet goed voor de kleine. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je test, laat je het dan wel even weten? Ik duim en [-o< met je mee. Heel veel liefs, Duveldraakje
Hee meis, Gelukkig is het niets vervelends! Dat is al een hele opluchting, meid! En die hormonale toestanden...tja, ik weet er alles van.... Ik hoop dat je zwanger bent, enne, laat ons even weten wanneer je de test gedaan hebt he?... Liefs Nies