ik heb deze maand ovu testen gebruikt en hebben precies op de goede dagen seks gehad... mijn 1e cyclus na het verwijderen van de spiraal was 24 dgn, de 2e was 26 dgn en zit nu op dag 28 en nog geen ongi of ongi gevoel te bekennen! alleen al een dag of 3 een beetje zeurderig gevoel in mijn buik en kriebels in mijn buik.. het lijken wel vlinders...! bij mijn vorige zwangerschap had ik cyclussen van 28 dgn.. ben nu zo benieuwd! morgen is mijn nod! heb afgelopen donderdag wel getest maar die was omo wit.. kan natuurlijk zijn dat het te vroeg was! O ik hoop zo dat het raak is! we hebben zoveel ellende meegemaakt de afgelopen jaren dat ik echt hoop dat 2012 ons jaar gaat worden!!
Hier ook iemand die hoopt eerdaags positief te testen. En de spanning herken ik. Wat duren die dagen lang. Ook al getest, maar helaas ook wit
Dan zou je nu toch wel ligt posi kunnen testen maar als het negatief is wil het ook nog niks zeggen, hanig he. Ligt allemaal aan de innseteling en hoe snel je hcg stijgt. Bij one 2e testte ik 11dpo al posi en bij de 1e ruim 2 weken na mijn ei pas. xxxxxxxxxxx
tsja het blijft spannend natuurlijk... wat zal ik doen? morgenochtend testen of maandagochtend? (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk!)
tsja.. ben ook weer zo bang voor de teleurstelling! maar zit vandaag al op cd 28 en dat is al heel wat als ik naar de afgelopen 2 cyclussen kijk!
nog steeds geeen bloed of kwaaltje te bekennen!! SPANNEND!! vandaag is dus mijn nod.... als er vandaaag niks gebeurt, dan morgen testen!!
Denise, wat balen is dat. Maar geef de moed nog niet op. een heleboel vrouwen verliezen een beetje bloedverlies bij een zwangerschap. Pas als hij goed doorbreekt en je temp zakt is deze ronde helaas voorbij. Dus ik duim nog voor je! Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik ook drie dagen bloed, dus het kan nog! Hier nog steeds niets. ik heb vanmorgen niet getest. Ik had al 4 dagen achter elkaar negatief getest. Ik heb mij nu op stop gezet, haha. Ik voel nog weinig. wel heb ik soms het idee dat mijn borsten wat groter zijn, maar misschien wil dat wel gewoon te graag, haha. Ik wacht nog twee dagen af. Als mijn ongi dan nog niet begonnen is ga ik woensdag testen.
Ik sluit me aan hier... Heb (hopelijk) een innestelingsbloeding gehad van 4 dagen en mn laatste test van 30 dec. was negatief. Morgen ga ik weer testen Dus kben benieuwd!