Ehm.. ik heb iets raars Ik ben ongeveer 2.5 maand geleden gestopt met bv geven en nu stond ik me net na het douchen af te drogen en zag iets wits op mijn tepel, het leek op melk. Na wat drukken op beide borsten kwam er gewoon nog melk uit.. behoorlijk wat druppels ook.. Hoe normaal is dit? Ik dacht echt dat alles er al uit was, gezien de theezakjes die zijn overgebeleven :')
Ik ben al bijna 4 jaar gestopt met borstvoeding en als ik in mijn borsten knijp komt er nog steeds melk uit... Heb ruim een jaar gevoed.
Ik voed nu bijna 2 jaar Is dat normaal dan dat dat blijft als je een bepaalde periode gevoed hebt bij de andere 9 maanden gegeven en nooit gehad
Dat gebeurt vaker. Ik ken ook moeders die al een jaar gestopt zijn met borstvoeding geven (wel lang gevoed) en nog altijd een toeschietreflex krijgen als ze een baby horen huilen. Tja, het moederschap veranderd je lichaam flink
Borsten zijn bijzondere lichaamsdelen ik heb er zelf bv nooit iets uit kunnen drukken (kolven ging wel goed maar met de hand kwam niks). Maar ik krijg nog altijd dat tintelende hevoel van de tsr wanneer ik een klein babytje hoor huilen. Ik heb bijna 6 jaar bv gegeven en ben nu zeker 3 jaar gestopt.
Ja joh,dat heb ik ook! Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben 😀 4 jaar gevoed, nu ruim 3 jaar geleden gestopt 👍
Dat dat nog zo lang door gaat! Nou goed om te lezen dat dit dus niet iets heel raars is! Ik heb er sinds die paar druppels al een paar keer heel raar over gedroomd, haha