Hey hey heeft er iemand een goede tip om hier snel van af te komen??? Doet echt enorm pijn bij eten en drinken zelfs al dentinox geprobeerd maar dat brand helaas heel erg
Ik had er van de week 4 aan de binnenkant van m’n bovenlip en het was drama. Mennnn wat doet dat pijn. M’n hele mond was dik. Zie bijlage. Foto van van de zomer maar ik heb het zo’n 6x per jaar. Het enige dat helpt bij mij is mondwater met alcohol. Het brandt als de neten maar dat stopt in ieder geval de pijn voor even. Listerine of Lidl of Vomar. Mondwater met alcohol is lastig te vinden tegenwoordig. Sterkte! Edit, ik zie dat je in Duitsland woont. Juist daar koop ik altijd Listerine want zoveel goedkoper.
Hier hielp niks. Met een week was het over. Ik kon er niet eens normaal van praten en dan had ik er nog maar 1.
Paracetamol doormidden breken, klein beetje vochtig maken en er een tijdje tegenaan houden verzacht de pin en ze trekken snel weg. Werkt echt
Ja hier ook.. ik slis ervan en ga er zelfs soms een beetje van kwijlen omdat ik probeer die dingen te ontwijken
Ik poets dan met parodontax (de original is dat geloof ik) en stip daarna aan met pyralvex. Lysterine helpt ook. Merk dat ik er zelf veel last van heb als mijn weerstand minder is.
Auw, pijnlijk…. Gelukkig al een paar jaar geen last meer van, maar een tijdje héél erg gehad. Ik gebruikte Aftamed gel, was te koop bij de apotheek.
Geen korte termijn oplossing, maar after in je mond zijn vaak het gevolg van vitamine tekorten. Misschien moet je kritisch naar je dieet kijken en overwegen het een en net ander te veranderen? Ik had vroeger best vaak aften, maar sinds ik gezonder leef heb ik ze nog maar zelden.
En als je bv stress hebt, zaken van buitenaf waar je niks aan kunt doen? Ik denk dat daar niet gezond tegen op te eten valt om aften te voorkomen. Of gaat het bij gezond leven echt om het eten? Want dat kan natuurlijk wel altijd beter.
Als mijn zoon aften heeft gebruiken wij aften gel. Dat smeer je op de aften en dat verdooft door de lidocaine wat erin zit
Hier heeft het geholpen om te gaan poetsen (de tanden dan) met Zendium. dat heeft ervoor gezorgd dat ik er nog maar heel zelden last van heb. Dit is wel iets dat ook te lezen is op internet. Dat zendium een goede uitwerking heeft in de mond. heb je op dit moment niet heel veel aan maar is misschien wel iets voor de toekomst.