Afgelopen woensdag week geleden bloed moeten prikken. Een stagiaire ging het doen. Ze prikte maar liep geen bloed uit uit ze heeft even liggen "roeren" en toen liep het wel. Toen ik klaar was kwam er na minuut of 5 bultje op nog nooit gehad. Was ook pijnlijk. Dagen daarna pijnlijk en werd het blauw. Nu is het blauwe al bijna weg maar het pijnlijke blijft. Alleen niet op de plek waar geprikt is en het blauw werd maar rechts van de blauwe plek die spier lijkt het is erg gevoelig en pijnlijk. Is dat ook van het prikken? Terwijl daar niet geprikt is in die spier doet die toch pijn. Zo was het paar dagen daarna Zo is get nu en rechts aan de buitenkant van mijn arm zeg maar doet die spier pijn en voelt ook wat harder terwijl daar helemaal niet geprikt is
Op deze plek doet de spier pijn en voelt die harder dan aan de andere kant waar geen bloed is geprikt. Op deze plek is het niet blauw geweest daarom snap ik niet zo goed waarom dat daar bij die spier dan pijn doet
Misschien door onderliggende bloeduitstoering daar druk op ofzo. Ik heb 2 weken spierpijn gehad na prikken, ook doorstralend naar mn schouder...
Vervelend he.... Het zichtbare blauwe is bijna weg maar daarnaast die pijnlijke spier kon ik niet linken aan het misprikken. Bloed is onder de huid gelopen dat weet ik wel dus misschien ook onder die spier dan of zo ik heb geen idee waarom dat daar pijn doet
Ik krijg ontzettend snel blauwe plekken, zo ook bij bloedprikken. Ik kan er daarom ook dagen last van hebben, zeker als ik het aanraak, beweeg of er kleding overheen schuurt. En daarnaast krijg ik áltijd een bloeduitstorting van die strakke knellende pleisters. De pijn straalt bij mij ook altijd wat door. Ik zou het even afwachten. Hou je echt lang last, dan zou je even kunnen bellen om na te vragen of dat hoort.
Doordat ze met de naald heeft moeten zoeken naar het bloedvat zal ze waarschijnlijk je pees van die spier geraakt hebben waardoor die is gaan irriteren. Verder lijkt het er op of ze de naald er nog in had zitten terwijl je arm al gevouwen werd. Hopelijk zakt het snel weg.
Ja deze stagiaire moest nog veel leren blijkt. Ben in elk geval gerust gesteld dat het dus zou kunnen komen van het prikken
Haha ja ik moet nogal vaak bloedprikken en heb soms echt een ‘ei’ op Mn arm. Heb nu al een paar keer iemand getroffen waar het goed bij ging dus ik wacht meestal op haar Maar goed fijn dat je gerustgesteld bent.
Waarschijnlijk heeft ze een pees geraakt en heeft ze ook nog door je bloedvat heen geprikt. Kan geen kwaad maar kan je wel een paar weken wat 'last' van hebben.
Ja ze heeft inderdaad door mijn bloedvat heen geprikt. Kon alleen niet verklaren waarom het dan aan de buitenkant van mijn elleboog pijn doet. Maar ze zal dan idd toch op de een of andere manier iets geraakt hebben