hallo allemaal, mijn vriend en ik zijn weer helemaal gelukkig want er groeid weer iets moois in me, ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Natuurlijk zijn we alweer ideeen aan het opdoen hoe we het iedereen kunnen gaan vertellen. Zou iedereen die en leuk idee/ tip heeft het me hier willen vertellen dank je wel allemaal !!!! Kuss
Hoi Chanelel noah, Ten eerste GEFELICITEERD Ik heb ooit een keer ook zo een topic geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/267932-op-originele-manier-verteld-zwanger-bent.html Wel is die al gesloten, maar misschien heb je er wat aan Succes!
zo deze heb ik net ergens vandaan geplukt ahahh. Ik zet ze er even bij zodat ik ale ideeen bij elkaar heb staan - een klein kadootje geven, als bv. een mok met de tekst voor de liefste opa en oma ofzo? - Of een fopspeen inpakken met de tekst i love oma/opa oid en dit geven. Rompertjes of tshirtje met die tekst is ook leuk. Echofoto inlijsten en dan kado doen wordt ook weleens gedaan. - Wij hebben de opa's en oma's een houten doosje gegeven met daarom heen een blauw en roze lintje en in het doosje zat een paar babysokjes. - Kleine cake-jes bakken met daarbovenop de tekst opa en op de ander oma...! - Filmpje van de echo maken en dat op de tv afspelen alszijnde we gaan film kijken. - mini tompoucjes (hema) laten maken met de zwangerschapstest erop - shirt aantrekken met de echo op je buik geprint. - beschuit met muisjes bij de koffie geven. - uiteten en kinderstoel erbij laten zetten, die hebben we volgend jaar pas nodig! -op internet circuleert ook een solicitatiebrief rond. Kleinkind solliciteert dan bij opa/oma.
Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik reageer even omdat ik het zelf ook leuk vind om hierin creatief te zijn. Ik zal even vertellen wat ik heb gedaan bij onze ouders: Ik had beide ouders uitgenodigd van ons voor het eten (dat doen wij wel vaker dus dat viel niet op). Na het eten drinken ze altijd graag koffie! Dus ik heb kale koffiekopjes gekocht en met zwarte stift erop gezet: I love (dit was dan een plakhartje in het rood) opa of oma. En dan 4 stuks en die hebben wij ze gegeven toen we aan de koffie gingen. Succes met verder bedenken en met je zwangerschap natuurlijk! Groetjes Milouu
Wij hebben het verteld op de verjaardag van mijn man, mijn schoonouders konden niet op de dag dat hij het vierde dus we waren alleen met mijn schoonouders die avond. Voor de gelegenheid had ik een kwarktaart gemaakt en daar een speen in gedaan (let op dat je de plek even markeert, anders weet je niet meer waar die zit;P). Het stukje taart met de speen er in hebben we aan mijn schoonmoeder gegeven, ze vond het ontzettend leuk! En kon de hele avond nergens anders over praten! Zorg er wel voor dat je zelf de taart snijd en de stukjes uitdeelt
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hadden voor iedereen (ouders/zussen) een persoonlijk cadeautje: - Mijn schoonouders hadden al lang geleden aangegeven dat als het zover was, zij graag willen oppassen. Voor hun hadden wij een oppastas gemaakt met rompertjes, speentje, spuugdoekjes, knuffeltje, etc. - Mijn ouders hebben een zeilboot waar ze met een beetje weer op te vinden te zijn. Voor hun hadden we een heel klein baby zwemvestje. - Mijn schoonzus is schooljuffrouw en voor haar hadden we een voorleesboek van dikkie dik. - Mijn oudste zusje naait zelf kleding en haar hebben we een patronenboek voor babyspulletjes gegeven. - Mijn jongste zusje (8) heb ik een grote knuffelbeer gegeven met een kaartje om zijn nek "lieve tante ....., zou jij op mijn knuffel willen passen totdat ik geboren ben?" - Voor onze opa's en oma's en mijn collega's had ik cupcakes gemaakt met roze en blauwe muisjes en voetjes, hartjes en flesjes erop. Iedereen had het direct door en het werd zeer goed ontvangen! Succes met verzinnen hoe jullie het aan gaan pakken!