Staat dit in verband met elkaar ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lisanne123, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik heb een vraagje waar ik heel erg mee in mijn hoofd zit en ik hoop dat iemand hier daar antwoord op kan geven .

1 jaar geleden ben ik zwanger geweest ( werd een miskraam) ik heb toen 2 jaar gedaan (dacht 1,5 jaar maar nog even goed na geteld )
    gedaan voordat ik zwanger werd in die 2 jaar werd ik maar om de 3/4 maanden ingesteld , en toen ik 2 keer een normale cyclus had raakte ik zwanger . Ik was daarvoor wel ongeveer 9 jaar aan de pil .

Na de miskraam ben ik weer even met de pil begonnen .
    Ik heb de pil een jaar geslikt en bij vanaf november/december weer gestopt met de pil . Mijn cyclus is nu (36-35-38)
    nu ben ik bang dat het weer zo lang duurt om zwanger te raken als vorige keer . Maar nu is mijn cyclus wel normaler en heb maar een jaar de pil geslikt . Staat dit nu in verband met de vorige keer dat ik zwanger werd of staat het totaal niet in verband met elkaar aangezien het nu een andere situatie is ? En is de kans groot dat het nu weer zo lang gaat duren ?

Ben hier heel onzeker over .

Alvast bedankt voor het lezen en de reactie's

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee hoor!
    Iedere zwangerschap is anders.
    Heb al gelezen dat meiden heel snel zwanger raakte en toen ze voor een 2de wilde gaan ze in de mmm terecht kwamen.
    Dus het kan oom omgedraaid.

Heel veel succes en hopenlijk is het snel raak!

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bedankt Melanie 1986 .

Dat stelt me wel een beetje gerust .
    Was bang dat er dan iets mis was met kwaliteit van het zaad of met mijn vruchtbaarheid . Maar denk dat ik toen langer moest ontpillen omdat ik langer aan de pil zat .

4. Troeleke

Troeleke Lid

29 feb 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    bij mijn eerste was het in 2 rondes raak, met onze tweede zijn wij bijna 2 jaar bezig geweest.
    Succes! Probeer je niet te veel mee bezig te houden

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bedankt . Zo zie je inderdaad maar weer dat dat helemaal los van elkaar staat .

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Het heeft in theorie niet te maken met het feit hoe lang je de pil hebt geslikt. Ik heb de pil eerst zo'n 12 jaar geslikt en raakte zwanger in ronde 1. En daarna de pil zo'n 2 jaar geslikt en raakte zwanger in ronde 2.

Waarschijnlijk heeft jouw lichaam even wat meer tijd nodig om het één en ander zelf in orde te brengen...
    Er is gewoon niets over te zeggen!

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jacky78 , bedankt voor je reactie . Ja dat denk ik ook inderdaad , maar merk wel dat alles nu wat sneller op gang komt dan de vorige keer . Wel fijn dat jij zo snel zwanger raakte , ben er wel een beetje jaloers op hihi

Deel Deze Pagina