Nu hebben we al een tijdje de proefdruk van ons kaartje en we kunnen dat tot het laatste veranderen. Nu zag ik ineens alleen een naam staan maar niks van een zinnetje erboven. Wat voor een leuk zinnetje hebben jullie om de naam aan te kondigen?
Of: 'Dolgelukkig zijn we met de geboorte van..' Zoiets, denk dat dat meestal wel redelijk standaard is toch?
wij hebben er geen zinnetje erboven, maar er staat een gedichtje. en daaronder in het groot de naam. nog een zinnetje zou te druk worden. maar er staan ook veel voorbeelden op site met geboortekaartjes
Wij hadden bij onze eerste een gedichtje erboven. Was een leuk gedichtje. Ik zal hem wel even opschrijven. Na 9 maanden binnenpret, werd ik op de wereld gezet. Zoals jullie hieronder kunnen zien, ga ik luisteren naar deze naam..........misschien! TESS LIAN Zo hadden wij het gedaan. Succes. X Linda
Hallo, Wij hebben inmiddels al een gedichtje voor op het kaartje. Aangezien wij een christelijke levensovertuiging hebben, willen wij dit ook op ons kaartje tot uitdrukking brengen. Wij hebben dan ook het volgende gedichtje: Nog voor je werd geboren wist Hij van jou bestaan ook dat je bij ons zou horen Hij bracht ons leven saam Zijn sterke hand vol liefde is wat ons samenbindt Hij is je Vader, wij je ouders en jij....ons derde kind. Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze zoon of dochter Johanna Irmgard Louise Theodora (Lianne) Als het tenminste een meisje is, jongensnaam weten we nog niet. groeten, Anja
Wij hebben : .....(naam) is geboren op ... .... 2006 Hij weegt ... gram bloot en is ... groot. Groetjes Ilona
Kijk ff op deze site.. heeel veel voorbeelden. Soms wat zoetjes, maar ook hele stoere! http://www.babyboardrent.nl/catalog/ged ... php?show=1
Wij hebben: Hallo! Hier ben ik dan! Mijn naam is .... en ik ben geboren op ..... Ik weeg ... gram en ben ... lang. Mijn dolgelukkige papa en mama zijn..... Groetjes Suusje