Ik heb al een paar dagen een pijnlijke baarmoeder heelgevoelig, ook als ik op mn onderbuik beetje rechts druk doet het zeer, of als ik mn zoontje op schoot neem is het pijnlijk als hij daarop gaat zitten. Ben net gestopt met de pil, 15mei was ontrekkingsbloeding. heb ook al een paar dagen behoorlijke lage rugpijn. Het die met de ovulatie te maken?is dat wel normaal. voor mn bevalling had ik nooit eerder last hiervan ook niet toen ik stopte met de pil
Ik zou er niet vanuit gaan dat het je baarmoeder is hoor. Als ik het zo lees kan het ook echt wat anders zijn (heb je bijvoorbeeld je blinde darm nog?). Misschien kun beter toch een afspraak maken met de huisarts.
Hallo ! Ik ben 14 mei ongesteld geworden , en mijn eisprong was gisteren (positieve ovutest) Gisteren heb ik een heeeeeele gevoelige buik gehad, maar vandaag doet het ronduit echt pijn! Zelfs moeite met lopen. Ik heb hier elke maand last van na m,n miskraam. Voor m,n miskraam voelde ik er niets van. Ik heb gehoord van mijn schoonmoeder dat als je zwanger bent geweest je heeel veeeel kans heb dat je dat nu elke maand gaat voelen. Waarom dat helemaal precies is weet ik niet. Dat is dus wel je eisprong. (tel daar gemiddeld 14 dagen bij op en je hebt je NOD) De ene maand doet het links in m,n onderbuik pijn , en de volgende rechts. Dat klopt want hier zitten je eierstokken, in allebij zitten eitjes en het wisselt mekaar vaak af met de eisprongen. Je hebt een blindedarm ontsteking als je buik kei en keihard is en als je er maar een vingertopje induwt je het uitschreeuwd van de pijn. Denk niet dat jij daar last van heb Liefs Melanie
Ik denk (nog) even niet dat t een blindedarm is want dan zou t idd wel erger zijn.en ik kan m nog indrukken doet wel zeer hoor. maar als ik naar beneden druk boven mn schaambeen voel ik dat ik mn baarmoeder naar benenden duw dan voel ik t aan de onderkant duwen heel raar. maar tzal mn ei wel zijn geen idee wanneer die dan is geweest maar nu mag t wel over zijn. Ik heb ook idd sinds ik bevallen ben een vreselijke pijnlijke menstruatie terwijl ik dan voorheen nooit had zelfs geen buikpijn of kramp. kan nu weleens door de grond zakken ,lijken wel been en rugweeen af en toe en voelde mn ei ook nooit dus dat zou heel goed kunnen dat t dat is. ik slik normaal de pil dus heb je daar geen last van.
Geloof ik is het met de pil zo dat je eitje niet rijpt... (dus ook geen eisprong pijn) Of was dat met een andere anticonceptie .. Hmmmz Haha hoop dat ik je heb kunnen helpen Toedeloe! Liefs Melanie
nee dat klopt hoor met pil heb je geen eisprong en dan natuurlijk geen pijn.maar ja met de pil zwanger worden gaat niet
heb ook sinds dat ik gestopt ben met mn pil eind februari dezelfde pijn. Ongeveer vanaf 3 dagen voor mijn ovulatie. De eerste keer dacht ik zelfs aan een nierbekkenonsteking ( haha tot ik erachter kwam dat je nieren achter zitten en niet voren ) Na ovulatie testen te doen kwam ik erachter dat ik de pijn voor de ovulatie heb en dan nog een beetje twee dagen erna. ( trouwens ook megamisselijk vanaf drie dagen voor ovulatie ) Vervelende is dat vrijen ook pijnlijk kan zijn. Kan me niet herrinneren dat ik deze pijn had voor ik mijn dochter heb gekregen. ( nu al 7 jaartjes )
hallo ik zelf heb een acute blinde darm ontsteking gehad hij stond op knappen maar heb er 2 weken mee gelopen en dacht dat het mn eier stokjes waren mn buik was daar gewoon nog zacht en kon hem gewoon nog in duwen pas 2 weken later kon ik mn buik niet meer aanraken en zelfs niet meer lopen ik had toen ook geen koorts. dus mijn raad is als je twijfelt zou ik gewoon ff voor de zeker heid naar de ha gaan.
De pijn is nu gezakt ,was vanmorgen helemaal weg ,alleen nu ik een tijdje op ben is t alleen nog iets gevoelig. ga morgen even de huisarts bellen of mn urine even nagekeken kan worden. En vraag dan wel even hoe of wat evt. Had ook een paar dagen erge rugpijn.dat is nu weg. normaal had ik dat alleen als ik ongi werd of toen ik zwanger was je zou toch denken als t blinde darm was dat t niet minder werd.
Ik ben toch maar naar d eha arts geweest conclusie waarschijnlijk toch mn eierstokken die op gangnkomen (eisprong) tis geen blaasontsteking en (nog) geen zwangerschap (dacht hij aan bbz) moet het wel in de gaten houden ivm blindedarm, als t erger wordt of koorts weer terug. als t dan die eierstokken zijn hoop ik toch snel zwanger te worden elke maand dit is niet fijn heb nu wel last van dorzichtige afscheiding ine tzo zeer rekbaar., toch mn ei op komst (later als de banner maar ik was net gestopt met de pil
Goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik heb afgelopen weekend ook vreselijke buikpijnen gehad die samen vielen met mijn eisprong. Weet dus nu dat het inderdaad erg pijnlijk kan zijn. Hopelijk voel je je snel weer beter!
Nee dat hoop ik ook niet voor je. Mijn man wil ook dat ik naar de dokter ga voor de pijnen. Ik heb ze iedere maand een dag of 2, al duurt het nu al 4 dagen. Ik ga volgende maand ook maar eens langs als het weer zo is.