Pijnlijke baarmoedermond

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vica86, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Heeft iemand wel eens gehad dat de baarmoedermond (of iets in die buurt) een hele zeurende pijn gaf? En wat was dat toen?

Ik heb dit nu 2 dagen, gisteren heftiger dan vandaag. Vanmiddag mag ik naar de vk, maar ben benieuwd of iemand anders dit ook wel eens heeft gehad en wat het bij jullie was.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Bedoel je dat je dat echt van binnen voelt, of als een soort kramperige stekerige buikpijn maar dan ten hoogte van de baarmoedermond?
    Want dat laatste heb ik momenteel heel erg, maar volgens mij komt dat bij mij van de groei ofzo, want heb er ook weer erge bandenpijn bij.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Dit heb ik denk ik ook, laat je even weten wat het is? Ik heb idd een zeurderige pijn, voelt ook een beetje beurs(moeilijk te omschrijven..) en ik voel het echt van binnenuit.

Ik heb geen wilde nacht achter de rug dus daar kan het niet van komen. ;)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja zo voelt het bij mij ook. Bmm en hals zijn nog prima volgens de vk en moet nu voor de zekerheid nogmaals laten testen op blaasontsteking.
    Maar waarschijnlijk komt het bij mij door het feit dat de hele baarmoeder reageert op alles. Kan ook bijna niks doen zonder voorweeen te krijgen enzo.
    Dit hoort daar zo'n beetje bij volgens haar.

Share This Page