Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben Ik sport 2x in de week en dan doe ik bodypump. Kan ik hier mee doorgaan? Ik doe het de laatste tijd al wat rustiger aan ivm met de afgelopen ICSI behandeling maar nu ik zwanger ben weet ik niet of ik alles wel mee kan doen (buikspieren e.d.) Maar ik wil wel graag wat blijven doen. Ik twijfel of ik de instructrice zal inlichten, vind het eigenlijk nog wat te pril. Heeft er iemand gebodypumpt (weet niet of het een correct woordt is ) tijdens de zwangerschap en hoe deden jullie dat? Of gingen jullie een hele andere sport doen?
Ja hoor, mag! Alleen mag je na een aantal weken (16 geloof ik) je rechte buikspieren niet meer trainen. Zolang je je goed voelt mag je doorgaan.
Kan idd gewoon, Bij de recht buikspieren moet je sowieso opletten of je geen "dakje" ^ op je buik krijgt. Als je dat al ziet voor je 16 wkn moet je daar al mee stoppen. Schuine buikspieren kun je heel je zwangerschap blijven doen. Verder goed kijken wat je zelf allemaal nog volhoudt, anders wat minder gewicht gebruiken of een net iets lager tempo aan houden...
Jewel; Was ook benieuwd naar de antwoorden, sport 3x per week en ook body pump en heb vandaag positief getest na een cryo tp. Als op Google body pump en zwangerschap intoetst krijg je info van les milles hierover, staat ook dat t gewoon kan!
Volgens mij is het echt heel persoonlijk. Ik sport wel nogal veel (zo'n 20 uur in een week, hoort bij mijn job) en ik mag van de gyn niet meer intensief sporten. Weet niet als dit is omdat ik zoveel sport maar ik wil maar zeggen: het is bij iedereen anders! Mis het sporten wel...
Blondje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je ondertussen alweer gepumpt? Ik nu 1 keer maar vond het erg zwaar. Vooral omdat ik ook niet voluit durfde te gaan. En we zijn weer begonnen met een nieuw kwartaal dus was allemaal weer even wennen. De vermoeidheid begint nu ook toe te slaan dus savonds ben ik ook helemaal kapot, moeilijk om dan de energie weer te vinden om te gaan sporten. Ik deed eerst ook nog bodyattack maar daar ben ik mee gestopt na de punctie, was allemaal net even wat te heftig. Mie, ik snap dat je het sporten mist, vooral omdat het bij je baan hoort. Maar na de bevalling mag je weer vol uit
Jewel, dank je!! Jij ook gefeliciteerd he! Nee, heb nog niet gesport sinds vorig week woensdag (testdag) ga deze week wel weer. Body pump is bij ons ook nieuwe release, heb 'm al 1x gedaan in de wachtweken, wel leuke muziek weer! Vervelend dat je zo moe bent. Je hebt overmorgen een echo zie ik, spannend! Hoeveel ukkie's heb jij teruggeplaatst gehad?
Ik heb 1 ukkie teruggeplaatst gekregen, dus als het goed is morgen met de echo geen verrassing Jij dus misschien wel twins Wanneer heb jij de eerste echo? De nieuwe release is idd leuk. Al vind ik deze keer de lunges wel pittig hoor! Nu is dat mijn favoriet al niet Succes met pumpen van de week! Ik ga vrijdag weer proberen, dan is het om 17.30 dus dan ben ik meestal nog niet zo moe.
Veel plezier en succes morgen! Ik heb mijn eerste echo op 4 mei. En ja, het zouden er zomaar 2 kunnen zijn, haha. Ga morgen eerste eens een uurtje spinnen. Vind de rugspieren ook zwaar deze keer bij pump! Jij ook succes vrijdag, ik ga het zaterdag denk ik weer proberen. X Blondje
Hoi Jewel, Hoe voel je je nu? Nog fut om te sporten? Ik ga zo weer pumpen, de vorige keer ging best goed maar wel met minder gewicht bij de meeste oefeningen. Maar ik zie dat je al 2 mooie echo's hebt gehad, wauw wat fijn! Groetjes Blondje
Ik ben nog steeds erg moe, dus heb ook nog niet gesport Ik lig momenteel al om 21.00 in bed en pump begint om 20.30 dus wordt moeilijk Maar de moeheid begint wat af te nemen en vanaf volgende week ga ik weer beginnen. Dus bij jou ging het goed! Hopelijk blijf jij meer energie houden als ik Ja de echo's zagen er goed uit! Mooi weer om te zien hoor! Jij mag ook al bijna! Spannend hè?
Ja nog 2 nachtjes slapen, zeker spannend! Lijkt me ook zo mooi om te zien... Ben sinds zaterdag ook veel moeier, was vandaag op t werk zwaar, en dat ondanks veel slapen. Ach ja, gewoon luisteren naar mijn lichaam, anders maar zo veel mogelijk rust houden net als jij. Heb jij al een buikje? Groetjes, Blondje
Vandaag de echo! Ben je al geweest? Hier wel een buikje maar dat zijn (helaas) mijn darmen. Had ik de vorige keer ook. Als ik mijn buik uitzet lijk ik net 20 weken zwanger Goed luisteren naar je lichaam idd! Er gebeurt ook van alles in je lichaam. Al merk ik nu wel dat ik het sporten wel mis, vooral nu de moeheid wat minder wordt. Waar ik sport begint binnenkort ook een zwanger en fit en hopelijk kan ik daar ook aan meedoen, lijkt mij ook erg leuk.
Ben geweest vanmiddag en het zag er heel goed uit, een duidelijk knipperlichtje te zien!! Heb volgende week donderdag nog een echo in het zh en als alles dan goed is mag ik voortaan naar de vk! Blij, blij, blij! Zag jij veel verschil tussen de echo's? vandaag was het een vlekje en ben benieuwd of er volgende week al meer te zien in. Jij bent zwanger van de 2e toch? Schijnt ook te schelen qua buikje, hier nog weinig te zien, al zie ik zelf wel verschil hoor! Leuk zwangerschapsgym, hebben ze hier bij de sportschool ook en ben ook van plan te gaan doen over een tijdje...
Gefeliciteerd!!! Zo mooi om te zien hè? Het was er dus 1? En volgende week zie je al echt verschil, dan kun je al de beentjes en armpjes onderscheiden en zie je het soms ook al bewegen. Als je je aanmeldt bij 'Berichtje uit je buik' van MvM dan krijg je elke weer een mail met een filmpje hoe je kindje er ongeveer uit ziet, ook erg leuk. Ja ik ben idd zwanger van de 2e. Dan gaat het ook sneller ja zeggen ze, al pas ik al mijn gewone kleren nog wel. Maar van mij mag die buik wel snel groeien. Ik vond het zo mooi zo'n dikke buik!
Dank je!! Was idd heel mooi om te zien, vooral het hartje! En het is er idd maar 1, toch wel onze voorkeur. Oh dan ben ik erg benieuwd naar de echo volgende week, wat zal het verschil zijn... Ben idd aangemeld bij berichtje uit je buik, echt leuk ja! Doe ook mee aan MvM, jij ook? Ik heb gisteren weer gepumpt en was weer erg lekker, gaat echt goed nog met ies minder gewicht wel maar toch.