stress stress en nog een stress...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik moet het even kwijt... ik weet me zelf ook even niet te vinden of wat ik moet doen of wat ik kan doen...

ik slik al vanaf december oxepan voor de overspaningheid, sins ik zwanger ben moes ik deze links laten liggen en valeriaan slikken of zo... maar die pillen helpen voor geen ene meter bah...

Nu heb ik ook ruzie gehad met me chef op het werk en begon me uitteschelde voor zeikwijf. Wat een chef helemaal niet mag zeggen.
    Nu heb ik vandaag gesprek gehad op me werk zonder die vent (chef) want hij kon het gesprek niet aan vanwegen prive dingetjes...:x:x:x...
    Nu moet ik morgen gewoon weer werken en elke keer die rot kop van die vent aanzien... Ik word er zwaar sagie door en wil hem het liefs vermoorden... En als ik thuis kwam van me werk ben ik ook zwaar sagie en dat moet me vriend en me zoontje elke keer aanhoren... Wat niet prettig is...En ik ben bang dat dit morgen ook weer gaat gebeuren...
    Men wil me niet overplaatsen naar een andere afdeling( wat bullshit is) En ik mag ook niet naar de bedrijfsarts toe... Terwijl ik die nu het hards nodig heb volgens mij gevoel(heb namelijk een hele goeie)...

Ik maak me gewoon heel veel zorgen over mijn gezondheid en vooral voor de kleine die nu in me buik groeit want ik weet drommes goed dat stress niet goed is in de zwangerschap... Maar weet gewoon ff niet meer wat ik moet doen...
    Liefs neem ik het ontslag en kennen ze alles in de reet doen.. Maar dan zit ik zonder geld en moet ik een schrijt ww aanvragen...
    (me vriend heeft namelijk ook geen werk dus hebben maar 1 loon)
    De huisarts weet hiet van en die zei ook tegen me wacht het gesprek af en kijk ff hoe het gaat gaat het niet kom je terug...

maar wanneer gaat het nu niet want het gaat nooit bij mij in deze situatie... Ik weet me gewoon ff geen raadt meer...
    Heb nergens meer zin in of ik wil niets meer doen om zo maar te zeggen de wereld mag gestolen worden onder me voeten...:(

Ik slaap slecht, eet slecht, probeer zoveel mogelijk mensen links te laten liggen bang dat ik een gevecht aan wil kaarten...

helpppppp....

wat kan ik of hoe denken jullie erover wat ik het beste kan doen....
    ben gewoon echt helemaal op en dan bedoel ik ook echt heel erg op...........

2. Dana

Dana Niet meer actief

Je kan gewoon zelf een afspraak maken met je bedrijfsarts, je hebt vast het nummer nog wel als je hem al eerder hebt gesproken en er veel aan hebt gehad toen. Ik zou hem bellen en alles voorleggen en toch ook weer naar de huisarts gaan.

Sterkte ermee!

3. samantha1985

ja das het probleem hun zijn verhuis en andere telnr.. en het moes via je werk nu bij ons tegenwoordig omdat men er tevaak voor onzin gebruik van maakte... waarbij ik nu de bupe van ben eigelijk.... ja morgen ga ik de dok bellen lijk me ook ene goed punt...

4. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    En als je je ziek meld? Moet je dan niet weer bij de bedrijfsarts komen? Ik heb t idee dat je ook niet echt in staat bent om te werken of begrijp ik dat verkeerd:)

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gewoon ziek melden, kom je vanzelf wel bij de bedrijfsarts terecht!

Had ook zo'n cheffie, maar dan een vrouw! Tja, je zou verwachten dat vrouwen elkaar beter begrijpen, maar zei had echt een dikke metalen rvsplaat voor de koppie hangen van 20 cm dik! Uiteindelijk was het voor mij te laat, want ik stortte helemaal in toen ik eenmaal thuis moest blijven van de bedrijfsarts. Gaat nu overigens weer goed hoor!

Denk aan jezelf meid

6. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    zoveel stress houd je echt niet lang vol hoor. Zet je maar ziek en/of bedrijfarts bellen. Nu moet je echt aan jezelf denken, je kindje heeft dat nodig (en jij ook uiteraard, de mama ook niet vergeten). Je niet laten doen, als je er zoveel stress van krijgt zoas je schrijft, moet er iets gedaan worden.... Ik heb zelf een beetje het gevoel dat je meer dan stress hebte n er echt volledig onder door zit. Rusten moet je nu doen hoor en weg van alle 'stressbronnen', al begrijp ik dat dat gemakkelijk gezegd is als je maar met én loon zit. Ga terug naar de huisarts en probeer je nu nog recht te trekken;;; veel sterkte meid!!!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meid,

Vervelend dat je zoveel stress hebt. Wil je in ieder geval 1 tip geven: neem niet zelf ontslag, want dan heb je geen recht op ww (verwijtbaar werkloos).
    Verder sluit ik me aan bij bovenstaande :)

Succes!

8. samantha1985

lieve mensen bedank voor jullie reactie allemaal...

En ja zo als je ziet zit ik thuis en niet op het werk......

Toen ik dit bericht schreef daarna rond half 1 ben ik dus ingestort letterlijk en figuurlijk... Heb bijna 2 a 2,5 lopen janken en slapen ho maar ik geloof dat ik lichtjes geslapen heb en niet langer als 3 uur maar ben wel op bed gaan liggen om toch een beetje tot rust te komen...
    Me vriend is zo lief geweest om me consulent te bellen maar die kreeg die niet te pakken dus belde hij me vader op... En me vader heeft haar baas weer gebeld en alles uitgeleg...

Nu ben ik dus ziekgemeld en kan ik nu eindelijk naar de bedrijsarts toe HEERLIJK!!!!
    maar waarom moet je eerst helemaal instorten dat het opeens wel kan.... Want ik heb vaak genoeg om een bedrijfsarts gevraag en me consulent zei altijd je bent niet ziek...

Nu rond 1 uur half 2 bel ik me huisarts op dan krijg ik hem zelf aan de tel en leg ik even in het kort net als hier uit wat er een beetje gebeurd is en hopelijk word ik doorgestuurd naar een iemand om mee te praten. Wat dat zal denk ik wel ff goed zijn om gewoon me hart te luchten tegen een vreemden die er tog met veel ervaring tegenaan kijk...

Me chef weet er ook al van want me consulent zou die wel gebeld hebben en wat die er van vindt geen idee maar dat intressert me niet echt....
    Ik ga nu eerst aan me zelf denken en goed voor me kindje zorgen in me buik en ook voor de kleine die hier al rond loop... Want die voelen ook dat er wat aan de hand is....

Ik hoop alleen dat dit nooit meer hoef te gaan gebeuren, niet bij mij en ook niet bij een ander want dit gun je je ergste vijand niet eens....

En ontslag nemen doe ik nooit want idd dan kan ik fluiten naar me ww....

En nog maals mensen dank jullie wel voor je reactie het heeft me wel geholpen om te horen wat een ander denkt erover.....

9. samantha1985

oja en over dat ziekmelden ik heb al 3 weken dit word de 4e dat ik niet gewerkt heb... maar me consulent en chef hebben me toen niet ziekgemeld... Ik kreeg gratis verlof om zo maar te zeggen....
    Terwijl ik he gezecht dat ik ziek ben en dat ik die klote pillen moet in nemen...En dat weten ze drommes goed want ik heb die beide pillen laten zien aan hun... maar Volgens hun was ik niet ziek... terwijl ik gewoon overspannen ben....

Deel Deze Pagina