Zoo onzeker.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een heel verhaal hier.
    December heb ik een hele vroege miskraam gehad.
    In januari begonnen er dikke aderen door mijn tepelhof te lopen en werd het tepelhof ook donkerder.
    Maar goed ik dacht, komt vast nog van die miskraam.
    Na 29 dagen gewoon ongi geworden.

Dan februari.
    Ik had een heleboel rara klachten die ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook had.
    ik zal er een aantal opschrijven;
    -droge plekjes op mijn armen
    -moe, moe, moe
    -veel krampen
    -darmen van slag
    -wagenziek
    -duizelig
    -hartkloppingen
    -heeeel vaak plassen.
    -veel lage rugpijn

Nou ben ik na 27 dagen ongi geworden alleen ipv de gebruikelijke 6 volle dagen maar 2 dagen en ook nog extreem weinig.

Sinds dien ook nog vollere zachtere borsten en voel ik steeds iets aan mijn baarmoeder (alsof hij bezig is). Ook ben ik erg shagarijnig van het ene op het andere moment.

Ik heb in de week van mijn ongi 2 testjes gedaan bijde neg. (1 met ochtendurine)
    Nou merkte ik gisteravond tijdens de sex dat mijn baarmoeder heel laag zit. Dit heb ik normaal nooit. Ook is de baarmoeder nu wat gevoelig.
    Vanmorgen heb ik de laatste test gedaan die ik in huis had liggen, maar deze is mislukt.. In beide vensters geen streepje te zien.

Is er een kans dat ik alsnog zwanger ben?

Ik zou graag iemand anders zijn/haar mening hier over willen hebben.

In ieder geval bedankt.

2. Niet meer actief

Wat ik vergeet te zeggen is dat ik steeds meer jeuk krijg.
    Als ik me savonds na het douchen niet insmeer wordt ik er zelfs snachts wakker van. verder geen ecceem ofzo.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi deborah,

De klachten die je beschrijft kunnen zeker bij een zwanger schap horen. Je laatste "niet normale"menstruatie kan en innestelings bloeding zijn geweest. Wacht nog een weekje en test dan nog eens! Misschien was je nu net te vroeg.

Groetjes imke

4. Niet meer actief

Heel erg bedankt voor je snelle reactie

Deel Deze Pagina