5weken zwanger, pijn na vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dushi2008, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Hallo Iedereen,

Ik ben nu in mijn 5de zwangerschapsweek en voel me eigenlijk erg goed. Gelukkig nog geen misselijkheid, maar wel veel menstruatiepijn in de buik en rug. Ik ben ook erg moe en pijn in mijn borsen,maar dat hoort erbij zeggen ze dan...
    Nu mijn vraag: Mijn vriend en ik hebben gevreeƫn vanavond voor de eerste keer sinds ik weet dat we zwanger zijn. Tijdens het vrijen had ik helemaal geen pijn, allleen daarna kreeg ik steken in mijn buik/baarmoeder en richting mijn schaambeen. Nu heb ik die steken nog steeds 1,5 uur later. Herkent iemand dit:(

2. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ja ik herken het wel. Ik heb dat bij de eerste zwangerschap aan het begin en aan het einde gehad. En nu ook weer. Vorige zwangerschap is prima verlopen dus zal geen kwaad kunnen iig;)

3. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Het is mijn eerste zwangerschap, dus alles voelt nieuw aan van binnen!! Je wordt toch een beetje zenuwachtig dan.

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, hier nog iemand met die ervaring.. ;)
    Ik hield nog een tijdje hele flinke menstruatiekrampen na de seks.. Ik heb het vaker gehoord/gelezen, het is niet raar iig! Maar het kan geen kwaad hoor (behalve dat die pijn gewoon erg vervelend is :p)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had dat ook bij mijn eerste en 2e zwangerschap, niet bij de 3e. ik had het zelfs bij de 2e voor nod, en daardoor wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ik getest had.

6. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat meer meiden deze ervaring met mij delen!!! Gelukkig was het na een paar uur alweer wat afgezakt. Je word er toch onzeker van...
    Gelukkig voelde ik me vanmorgen weer goed en heel erg blij!! Ik heb al een paar keer de opmerkking gekregen 'ben je soms zwanger?'.... En ik dan heel stellig nee hoor:)
    Het liefst zou ik het tegen iedereen willen zeggen en het van de daken schreeuwen, maar we wachten tot de eerste echo!! Spannend!!!

7. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik had het ook toen ik zo pril zwanger was, daarna ging het over. nu met 30 weken heb ik het *helaas* weer

Deel Deze Pagina