weinig gevoel bij bijna 40wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gewoonik, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Ik ben zondag 40wk zwanger en de baby is goed ingedaald. Ze is vanaf ik haar kon voelen 16wk enrom druk geweest echt niet normaal...zelfs de vroedvrouw moest er steeds om lachen.
    Maar sinds vanmorgen is ze heel rustig.....voel ik haar alleen als ik me buik laat schudden :rolleyes: weet iemand hoe dat zou kunnen...en of ik me zorgen moet maken?

groetjes

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik had laatst ook een dag dat het kindje heel erg rustig was, ik zat gelijk in spanning! De volgende dag was de drukte weer terug! Misschien even een rustdag gehad! Het schijnt ook dat ze op het laatst rustig worden door te weinig ruimte en misschien is het bij jou een teken dat de baby binnenkort komt! Maar vertrouw je het niet: de verloskundige bellen!

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Bij twijfel altijd je VK bellen anders maak je je misschien onnodig zorgen en dat is ook niet bevordelijk voor je beeb!

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Vorige week had mijn beeb ook 2 rustdagen...heeeeel akelig vond ik het. Ik moest toevallig de dag nadien op controle bij de gyn en toen was de beeb weer heel beweeglijk. Toen ik het verhaal vertelde, zei de gyn dat het heel normaal is, zeker wanneer het naar de geboorte toe gaat, dat de beeb heel rustig is. Hij krijgt in ieder geval minder bewegingsruimte maar het schijnt ook een beetje een aanloop te zijn naar de bevalling, daar heeft je beeb energie voor nodig en dus slaapt hij/zij wat meer. Als je het niet vertrouwt moet je altijd je vk bellen hoor! Succes, het zal niet lang meer duren nu voor je!

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja dat heb ik ook gehoord dat ie wat meer slaapt op het eind.

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Je baby heeft aanzienlijk minder ruimte dan de weken ervoor. Het zal waarschijnlijk door die reden komen dat je het minder voelt, maar ik snap dat je bezorgd bent. Als ik de kleine een keer niet voel maak ik me ook meteen druk.

Wel spannend hoor, dat je nu al 40 weken bent. Ik hoop voor je dat het stilte voor de storm is en dat je het snel in je armen kunt houden.
    Succes de komende dagen/weken!

7. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Heb haar vanavond weer kunnen voelen :D Gek dat je je dan ineens zo druk kan maken....ik hoop dat ze nu maar snel komt...want ben zo vreselijk nieuwsgierig :) bedankt voor jullie reactie's.

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lara!
    Geniet lekker...

Deel Deze Pagina