Morgen inleiden.... Ben stiekem best zenuwachtig!

Discussie in 'De bevalling' gestart door onzewonders, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Morgenvroeg om 7.30 moet ik bellen naar afdeling verloskunde of er plek is voor de inleiding. Dit wordt mijn derde inleiding maar stiekem ben ik best nerveus!

Ik hoop dat het uitvallen van de ballon snel gaat en niet zo'n dag tot 1.5 dag. :rolleyes:

Ik vind het ook zo gek dat het nu toch echt gaat gebeuren! Na zoveel miskramen dat er dan toch nog een kleine bij komt. Echt onwerkelijk!!

Poeh, allerlei gedachten en zenuwen gieren door mijn lijf :)

2. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend! Eerste x met ballon inleiden ?

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Nee, eerste keer inleiden met gel en de tweede keer met ballon. :)

4. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh duurde die ballon zo lang? Met hoeveel weken was dat? En hoeveel weken ben je morgen?

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja dat duurde echt lang. Werd om 7.30 gezet en de volgende dag om 8.00 er uit en toen konden de vliezen gebroken worden.
    Dit was met 39-3.

Bij de gel duurde het overigens 1.5 dag tot breken vliezen. Dit was met 40 weken.

Ik ben morgen 39-5 en gister zat ik nog potdicht volgens de gyn. Hoop echt dat het wat sneller gaat deze keer :rolleyes:

6. Larf1980

Larf1980 Lid

20 jun 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben 2 weken geleden voor de 2e keer ingeleid. Zat potdicht, ballonkatheter geplaatst en paar uur later viel die er al uit. Had 4 cm ontsluiting terwijl men dacht dat het dagen ging duren.
    Volgende dag ingeleid. S middags had ik de baby op mn buik. Was een bevalling in 40 minuten.
    Het kan dus ook (te?) snel gaan.
    Veel succes!!!

7. DeLizzyous

1 jul 2016
    24
    0
    1
    Vrouw
    Leerkracht
    Noord-Holland
    Oh wat spannend! Ik heb vanmorgen (11.30u) een ballonkatheter gekregen. Moet morgen om 6.30u bellen of er plek is om in te leiden...... en ik snap je spanning wel heel goed ts! Succes morgen!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik ga duimen voor je! Succes

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wow! Dus het kan ook heel snel gaan :)
    Spannend hoor! Dank je wel voor jullie berichtjes!

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel succes met de bevalling!

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je!

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Succes, hopelijk laat de baby niet zo lang op zich wachten!

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ben weer onderweg naar huis. Ze zijn drie kwartier bezig geweest met de ballon plaatsen. Het lukte niet en was best pijnlijk. Maar hij zit en nu maar hopen dat hij snel er uit valt zodat we verder kunnen :)

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Wat spannend. Hopelijk gaat het snel voor je!

Ik mag woensdag om 7 uur mij melden voor de inleiding. Ook met ballon. Maar ik mag juist absoluut niet naar huis hoorde ik...

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik ben benieuwd!!

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow serieus! En waarom niet?
    Succes alvast!

17. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Nee, inderdaad! Ik mocht ook niet naar huis en moesten ons 24 uur vermaken in het ziekenhuis :rolleyes: Veel beter als lekker naar huis mag!

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik mocht bij die andere twee ook niet naar huis. Nu wel... En stiekem had ik liever in het ziekenhuis gebleven. Mijn man is wel thuis maar de kids willen toch bij mama zijn en als ik af en toe van die gemene krampen heb vind ik het ook wel prettig ff zonder kids om mij heen. Maar aan de andere kant zit je wel heerlijk in je eigen omgeving en kun je lekker op en neer hobbelen als je dat wilt. Dat is dan weer wel erg prettig :)

19. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

O ja, dat snap ik helemaal. Het was toen mijn eerste dus ik had alleen mezelf om naar om te kijken ;) Ik had het op een gegeven moment wel gezien in het ziekenhuis! We hebben voor mijn idee uren lang Cluedo gespeeld (blij dat we dat hadden meegenomen :D).

20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Verzekerings technisch gezien zei ze. Als er wat gebeurd nav het plaatsen van de ballon.

Wij mogen ons alleen in het ziekenhuis vermaken. Mogen gerust rondlopen, maar niet van het terrein af. Eerlijk gezegd zou ik ook niet zo goed naar huis durven hihi.

Deel Deze Pagina