Ik ben nu bijna 5 weken zwanger, maar ik durf gewoon niet meer te seksen. Daarbij komt ook dat de zin ver te zoeken is, maar ik vind het ook gewoon eng. Kan het echt geen kwaad in zo'n vroeg stadium?
beeb zit goed verpakt hoor. kan geen kwaad, ook klaarkomen niet. het is wel zo dat tegen het einde klaarkomen de bevalling kan oproepen
Ik vond t seksen en t klaarkomen in het begin heerlijk. Vond dat ik meer voelde als normaal.. Nu is het alleen maar lastiger en krijg ik harde buiken van klaarkomen. Dus ik zou alleen maar zeggen, geniet ervan
Kan geen kwaad hoor. En aan het einde van een zwangerschap kan enkel klaarkomen helemaal niks oproepen. Je lichaam moet er echt al klaar voor zijn en een eind op weg zijn anders kun je seksen tot je een ons weegt maar gebeurt er nog niks.
had ik ook in het begin..mn man vond het ook een hele rare gedachte. we hebben zijn heel voorzichtig begonnen, en dan komt de rest vanzelf wel..maar het kan echt geen kwaad..moet zeggen dat de zin bij mij nog steeds ver te zoeken is:s