Hallo allemaal, Ik heb een zoontje van bijna 7 maanden en zins 3 weken hebben we besloten om voor een tweede te gaan. Vind het weer net zo spannend als de eerste keer en hoop natuurlijk dat het snel raak is! De eerste keer was met 3 maanden zwanger alleen eindigde dat helaas na 12 weken in een miskraam gelukkig was ik 2 maanden later weer zwanger. Nou ben ik benieuwt of er iemand is die ook 2 kinderen vrij kort op elkaar heeft gekregen en wat de ervaringen zijn. Als het allemaal vlot verloopt zal m'n zoontje voor dat hij anderhalf is een broertje of zusje erbij krijgen. Het lijkt mij iig super gezellig twee van die kleintjes. Groetjes
red head, als ik het goed begrijp ben je op zoek naar ervaringsverhalen. Ik heb je topic daarom even bij zwangerschap gezet, omdat je daar denk ik ervaringsverhalen kunt krijgen als het gaat over kort na je eerste zwanger zijn. heb je titel ook even aangepast, is dat ook duidelijk wellicht vind je dit topic interresant: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=107975
Heb nog geen ervaring (tis onze eerste) maar we willen wel graag vrij snel na de eerste aan een tweede beginnen Ben dus wel benieuwd!
Mijn oudste is 5, de jongste net 1 en ik ben nu zwanger van de 3e! Dus ik kan je helaas (nog) niet echt vertellen wat de evt. voordelen zijn. Ik moet er nog achterkomen. Mijn jongste zal nog geen 2 zijn als de 3e (laatste) komt... Spannend, spannend. Ik moet zeggen dat ik de voordelen wel zie van wat tijd er tussen laten. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe dit gaat zijn, dit is wat ik eigelijk na de 1e al wilde, maar helaas werkte man lief niet mee. Hopelijk ben je snel zwanger en heb je een goede zwangerschap. Liefs
jelle is van 3 januai 2008 en ons tweede wonder komt ala alles goed gaat 3 oktober 2009 dus er zit dan 1 jaar en 9 maanden tussen ben zo benieuwd hoe het zal gaan !
Onze zoon zal 1 jaar en 4 maanden zijn als de 2de komt. Ik ben na 7 maanden weer zwanger geworden. Ik heb tot die tijd borstvoeding gegeven en ik had daardoor geen cyclus. Meteen toen ik ben gestopt met borstvoeding ben ik weer zwanger geworden. Super gewenst. We hebben er bewust voor gekozen. Ik vind het echter nu wel erg zwaar worden naarmate de zwangerschap vordert ookal loopt ons kleine mannetje al en heb ik verder geen onoverkomelijke kwaaltjes tijdens deze zwangerschap.
Mijn 2e is geboren toen de 1e net 2 geworden was. Het is pittig kan ik je vertellen. Hoe vaak ze hier niet precies tegelijk huilen, wakker worden of moeten eten, zelfs poepen (ja echt waar) is echt niet te geloven. En soms sleep je je ook een bult! Zijn er ook nog voordelen ? Jazeker! Het zijn nu al maatjes, zo leuk! Thomas wil ook altijd erg graag helpen en zorgt er wel voor dat ik Jasper niet vergeet (alsof ik dat zou doen, maar goed...). De oudste gaat bijna naar de psz en dan heb ik 2 ochtenden samen met de jongste en aangezien de oudste best wat aandacht vraagt...