Wat zouden jullie zeggen???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hartediefje, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ben ik weer even met een vraagje die nu ik op de bank zit toch gaat zitten knagen...

Ik ben weer zwanger en mijn hcg een aantal keer laten prikken:

4wk 5dg 885
    5wk 3dg 4153
    6wk 4dg 20000 (zal niet helemaal rond geweest zijn, maar huisarts zei het zo: 20.000)

Is dit dan een goed stijging????? Ze zei wel dat het een goede stijging was, maar als ik op internet kijk..zie ik dat het elke 48-72 uur moet VERDUBBELLEN.... maak ik me nu onterecht zorgen dat het dan toch rond de 30000 zou moeten zitten?????

Ik weet ook wel dat als het fout gaat, we er niets aan kunnen doen..maar de angst blijft aanwezig en gaat niet weg...
    Je kunt toch niet "geestelijk" een invloed uitoefen op de ontwikkeling van de foetus???? (om zwanger te raken zeggen ze nl. wel dat je er niet teveel mee bezig moet zijn)

Bedankt voor de reactie... ik weet dat jullie het in jullie vrije tijd doen. Heel veel respect voor jullie met alle antwoorden op onze vragen.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dit ziet er goed uit!!
    Wat je zegt is waar hieraan kan je niet zien of de zwangerschap ook daadwerkelijk goed is maar het ziet er veel belovend uit!!
    Heb je al een afspraak voor een echo! maken hoor!
    Imke

Deel Deze Pagina