pijnlijke boobies, goed of slecht teken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door teuntje83, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Ik had allebei, de borsten en de onderbuik, in de week voordat ik ongesteld moest worden, en ook toen ik zwanger bleek. Sterker nog, ik voelde me grotendeels zoals anders. Het enige wat mij (in retrospect) opviel was dat mijn aderen overal in mijn lichaam wat meer opvielen, maar ik ben dan ook doorzichtig bleek.

Mijn advies is om niet te veel naar symptomen te gaan zoeken. Je kan jezelf helemaal gek maken met zulke dingen, en heel veel dames voelen helemaal niks anders voordat ze positief testen (of zelfs daarna niet). Chill en pak een Kruidvat testje op 14 dpo. Alleen dan weet je het. Wel of geen pijnlijke borsten, buikpijn e.d. zegt helemaal niks!

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Kitsune, je hebt helemaal gelijk hoor.
    probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar toch is dat lastig als je wel dingen voelt ;)
    maar vind het ook gewoon leuk om ervaringen te lezen.

3. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Bij mij was het geen goed teken. Ik had ook elke ronde na eisprong pijnlijke borsten. In de ronde dat ik zwanger was niet. Pas met 5 weken zwangerschap gingen ze opzetten en werd het pijnlijk, nog pijnlijker dan normaal.

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb sinds gisteren ook hele gevoelige en pijnlijke tepels... Hopelijk is dat geem tekene van n naderende menstruatie

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Bij mij deze ronde ook weer geen goed teken.
    Zoals elke ronde tot nu toe.. :(

Deel Deze Pagina