pijnlijke borst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mano82, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn linkerborst doet erg pijn als ik erop druk, het voelt als spierpijn en ook als L drinkt. Ik voel niks en zie ook geen rode plekken maar het is dus wel erg gevoelig. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
    Die borst geeft wel veel minder melk dan de rechter, Louiza heeft ze vannacht leegedronken en ze voelt nog steeds leeg aan maar dus wel pijnlijk... Ik geef dus 5 op de 7 keer mijn rechterborst.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou juist altijd beginnen met de linkerborst ... dan wordt de productie een beetje opgekrikt en als er een melkkliertje verstopt is, is dat ook goed geloof ik ...

Ik heb dat ook gehad, wel in combi met steeds harder wordende plekken. Bij mij hielp het goed om in een warm bad handmatig te kolven en masseren. Duurde ruim 2 dagen, maar toen was het weg. Maar geen idee of dat bij jou ook zo is (verstopt melkkliertje)

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    De linkerborst wat meer geven inderdaad. Het kan een verstopt melkkanaaltje zijn of beginnende borstonsteking. Daar hoort niet per se een rode plek bij...

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Toen ze deze ochtend van de rechter dronk dan voelde ik tijdens de tsr een stekende pijn in de linkerborst, zijn dus wel degelijk de melkklieren die gevoelig zijn. Maar wat ik wel raar vind is dat het niet op één plek is maar echt bijna rondomrond behalve bovenaan niet.
    Maar bedankt voor jullie tips, ik zal vaker de linker aanbieden, en ga meteen even onder een warme douche staan in de hoop dat het betert.

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Onder de douche je borst heel goed masseren richting tepel.

Deel Deze Pagina