Wie heeft de gouden tip? Baby weigert alle flesjes!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door meisje24, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje24

meisje24 Lid

28 dec 2007
    55
    0
    0
    Hallo dames,

Sinds deze week werk ik weer, maar mijn meisje weigert gewoon perminent de fles. Ik kolf iedere dag netjes af (waarvan het meerendeel dus in de gootsteen beland). Alle soorten flesjes heb ik nu al geprobeerd, van avent tot aan timmee tubbie en ook alle goedkope merken, maar ze weigert ze allemaal.
    Nu hebben ze op de opvang al een aantal keer melk uit een cubje gegeven, maar dit kost veel tijd en die tijd is er niet.
    Zelf oefen ik thuis ook vaak (en mijn man ook), maar niks helpt.
    Wie heeft voor mij de gouden tip?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

3. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Ruben heeft ook een tijdje de fles geweigerd. Wat bij mij hielp was wachten tot hij goed honger heeft (niet totdat hij overstuur is hoor, maar wel tot hij een beetje moppert). Er Ruben heeft z'n fles altijd het liefste goed warm, dus eigenlijk warmer als uit de borst. Toen ik dit eenmaal ging doen, ging het perfect. Succes!

4. meisje24

meisje24 Lid

28 dec 2007
    55
    0
    0
    Hihi er is een wonder gebeurd!! Na het openen van deze topic heb ik het nog een keer geprobeerd (ze had toen al een voeding overgeslagen) en jahoor 120cc zo naar binnen :D!! Zojuist heb ik haar een late avondfles gegeven van 100cc!
    Nu maar hopen dat het zo doorblijft gaan.

5. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Mooi zo:)!

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik heb vorige week 'mijn gouden tip' gekregen, maar hij helpt misschien niet bij iedereen...

Had Kind en Gezin gecontacteerd ivm hetzelfde probleem als jou, zij vertelden me: Geef hem de keuze, neemt hij de fles niet dan krijgt hij niets!!! Harde dobber, maar t heeft gewerkt!!!
    Zorg er ook voor dat je dan niet in de zelfde kamer bent zodat hij echt kan merken dat hij enkel de fles krijgt als jij er niet bent!

Mij hebben ze hiermee goed op weg geholpen.

Veel succes!!

7. meisje24

meisje24 Lid

28 dec 2007
    55
    0
    0
    Dit heeft k&G dus ook tegen mij gezegd en dit heb ik dus gisteren gedaan en het heeft gewerkt :D

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy vindt de fles ook beter als de melk goed warm is. Anders doet ze ook moeilijk, maar een beetje gaat er meestal wel in.

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oh meisje24... SUPER!!! Je ziet: als de nood het hoogst is, dan eten ze wel hoor.

Hier ben ik gisteren sinds lange tijd weer eens even alleen het huis uit kunnen gaan. (Met de hond naar de hondenschool) Twee uurtjes maar, maar het deed deugd eens even met iets anders bezig te zijn. Ventje nam trouwens onmiddellijk de fles, zonder moeilijk te doen! Een hele opluchting.

Ben blij dat t voor jou ook gewerkt heeft!

Groetjes

Deel Deze Pagina