Heey Meiden... Ow moet ff mijn hart luchten, ben zo bang voor een MK! Nu ook nog zeuren rugpijn....wist vanavond even niet hoe ik moest zitten. Nu zakt het weer af! herkennen jullie dit zo vroeg al?of is dit geen goed teken? Of is dit een symptoom....ik ken het niet van de eerste... xxx
Hallo, Wat vervelend dat je zo`n last hebt van je rug.. Ik zou zeggen bel de verloskundige morgen en leg het aan haar voor. Ik kreeg gi.av flink pijn onderin m.n buik en ook licht onderin m.n rug. Ik ben 6 wk zwanger..vanmorgen kon ik bijna niet lopen.. Ik mocht meteen langs komen bij de verloskundige en ze heeft een inwendige echo gemaakt..alles was prima en wat ik voel is BANDENPIJN dat komt omdat de baarmoeder groeit...ik voel me nu weer gerust!!! zo fijn..de pijn voel ik nog wel maar ik weet nu dat het oke is... Succes ermee!!!! goeie zwangerschap verder gewenst...
Dat geeft de burger moed ik kan de vk wel bellen maar denk niet dat ze al echt iets kunnen zien! Had jij ook zo`n zeurende weeenachtige(lang niet zo heftig hoor) onderrug gevoel??
ik ken het want ik heb het ook en ik zit ook met die vraag of dat goed is en loop steets na de wc of ik mischien bloed maar nu nog niks ik ben ook erg onzeker
Spannend he!ik zit nu wel te denken ik heb net mijn kuur voor blaasonsteking op(2 dagen terug) misschien is de blaasonsteking toch niet helemaal over....omdat het op de plek van de nieren zit(link en rechtzijrug) lekker vaag haha Hoever ben jij? xxx