Hoi Mijn zoontje is nu 7 maanden en drinkt overdag sinds een tijdje slecht/weinig uit de borst. Ook uit de fles drinkt hij weinig. Soms probeer ik hem meer te laten drinken maar als hij dat doet spuugt hij het er eigenlijk altijd weer uit. Het is wel een onrustig mannetje, veel bewegen met handen en benen/voeten tijdens de voeding. Boven of rustige omgeving werkt niet. (Hij krijgt ook fruit, groente, brood en yoghurt. Dit eet hij wisselend goed.) Maar snachts drinkt hij wel weer goed. Zowel uit de borst en fles. Zal dit een periode zijn ivm veranderingen die komen en gaande zijn. Hij begint nu te tijgeren en z'n billen in de lucht te gooien. Of moet ik me zorgen maken? Bedankt alvast Gr Bianca
Anders dan dat het lastig kan zijn klinkt dit niet zorgwekkend: en je geeft het zelf al aan: er zijn ontwikkelingen gaande! Goed dat je dat zelf ziet! Heeft je kindje altijd die lichamelijke onrust gehad, dan zou je nog eens met een kinderfysio kunnen overleggen, of een chiropractor of osteopaat. Even googelen wat bij jullie past en overleggen of ze ervaring hebben met jonge kindjes. Succes! Geniet van de tijger over de vloer
Gelukkig, goed om te horen. Hij ziet er ook niet slecht uit oid. We gaan gewoon door met hoe we het doen. Ja hij is altijd al onrustig geweest. Kan niet stil liggen. Hij wil ook altijd springen daar wordt hij helemaal vrolijk van. Zolang hij maar kan bewegen Bedankt!